تصاویر طراحی، مشخصات و گزینه های رنگی سامسونگ گلکسی اس 23 در آستانه رویداد بدون بسته بندی 1 فوریه لو رفت

در پشت، این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود. همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. بر اساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ گلکسی S23 5G می‌تواند به دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی مجهز شود.

مدل وانیلی مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند سری گلکسی اس 23 سامسونگ خواهد بود. گزارش WinFuture، به نقل از رولند کوانت، سرشناس، تصاویر طراحی رسمی ادعایی S23 5G را فاش کرد. این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی دارای طراحی قاب کمی صاف است و قاب پشتی و جلویی کاملاً صاف است. پنل پشتی دارای سه بریدگی دایره ای دوربین و یک ماژول فلاش LED است.

جزئیات و تصاویر سری گلکسی S23 سامسونگ کمتر از یک ماه قبل از معرفی نسل بعدی گوشی‌های این شرکت به صورت آنلاین منتشر شده است. تقریباً تمام مشخصات و ویژگی‌های کلیدی سری گلکسی S23 سامسونگ قبل از عرضه رسمی در 1 فوریه به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. ما حدود دو هفته تا رویداد Galaxy Unpacked فاصله داریم و رندرهای فاش شده اکنون به گزینه‌های رنگی سامسونگ گلکسی آینده اشاره کرده‌اند. S23 5G، در حالی که یک مشاور اطلاعاتی برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است.

بر اساس گزارش های قبلی، نمایشگر 6.1 اینچی مدل وانیلی می تواند از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی کند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند.

در قسمت جلویی، نمایشگر دارای یک سوراخ سوراخ در بالا برای دوربین سلفی است. طبق تصاویر فاش شده، حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز نسبتاً نازک هستند. Quandt ادعا می کند که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.11 اینچی فول اچ دی پلاس OLED خواهد بود.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی اس 23 5G آینده، باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی به‌صورت پیش‌فرض روی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

منبع آگاه همچنین فاش کرد که این گوشی در چهار رنگ – مشکی فانتوم، یاسی مه آلود، گل پنبه ای و سبز گیاه شناسی در دسترس خواهد بود.