تصاویر نمونه اولیه OnePlus Nord CE 3 قبل از عرضه به بیرون درز کرد، اشاره ای به تنظیم دوربین سه گانه عقب: گزارش

یک رندر قدیمی نشان می دهد که OnePlus Nord CE 3 5G رویکرد طراحی کاملا جدیدی در مقایسه با مدل های قبلی خواهد داشت. گفته می‌شود که ظاهر گرد سری CE را کنار گذاشته و در عوض ظاهری تراشه‌دار با خطوط مستقیم، اضلاع صاف و گوشه‌های تیزتر را انتخاب کرده است. علاوه بر این، گزارش شده است که هیچ Alert Slider وجود نخواهد داشت، اما دارای دکمه‌های مسطح برای پاور و صدا در دو طرف است، شبیه به OnePlus 10R 5G.

از دیگر جزئیات فاش شده می توان به صفحه نمایش LCD تخت 120 هرتزی FHD+، اسکنر اثر انگشت در کنار، پنل پشتی پلاستیکی، قاب پلاستیکی و بریدگی سوراخ در وسط نمایشگر اشاره کرد.

افشای اطلاعات همچنین حاکی از آن است که OnePlus Nord CE 3 دارای دو ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ با بریدگی بالایی یک دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال، بریدگی پایین دارای دو دوربین با فلاش LED خواهد بود.

RMUpdate با همکاری tipster @Gadgetsdata تصاویر نمونه اولیه گوشی OnePlus Nord CE 3 را به بیرون درز کرده است. تصاویر تلفن ادعا شده نشان می دهد که این گوشی به یک دوربین سه گانه پشتی و یک پنل پشتی پلاستیکی با قاب پلاستیکی مجهز خواهد بود. احتمالاً طراحی مشابهی با مدل قبلی خود، OnePlus Nord CE 2 داشته باشد.

تصاویر OnePlus Nord CE 3 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و به علاقه مندان این ایده را می دهد که چه انتظاراتی از گوشی آینده دارند. طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد سری گوشی های هوشمند Nord CE خود را با جانشین OnePlus Nord CE 2 5G گسترش دهد. در حالی که این شرکت هیچ جزئیاتی از گوشی ادعایی فاش نکرده است، طراحی آن از طریق تصاویر فاش شده به صورت آنلاین در حالی که مشخصات آن ذکر شده است، منتشر شده است. یک افشای جدید اطلاعاتی در مورد طراحی، نمایشگر و موارد دیگر گوشی ادعایی ارائه کرده است. ظاهراً گوشی آینده با یک دوربین سه گانه پشتی همراه با ماژول فلاش LED در پشت وارد خواهد شد.

گفته می شود این گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 مجهز شده است که تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع