تضاد ESG بین مایکل دل و ایلان ماسک

در مقابل، شرکت‌هایی مانند دل نه تنها بازخورد منفی را ترویج می‌کنند، بلکه آن‌ها را تجمیع می‌کنند و از آن برای تصمیم‌گیری بهتر در آینده استفاده می‌کنند. اخراج افرادی که به اشتباهات شما اشاره می کنند معمولاً پایان بدی دارد زیرا اعتماد و حمایت کارکنان را از بین می برد، حتی اگر انتقاد اشتباه باشد، که در مورد SpaceX وجود نداشت.

بسته بندی

حکمت سنتی نشان می‌دهد که، حتی اگر واقعی هم نباشد، ماسک حامی بزرگ تلاش‌های ESG خواهد بود، زیرا آنها از تایید پروژه‌های مشابه هایپرلوپ و فروش خودروهای الکتریکی حمایت می‌کنند. علاوه بر این، به ویژه در مورد کسانی که به خودروهای الکتریکی علاقه دارند، خریداران تمایل زیادی به “S” پایداری دارند و تمایل زیادی به سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی دارند، مانند شرکت تابعه شهر خورشیدی تسلا.

امسال، حرکت ماسک در توییتر به سهام تسلا آسیب رسانده است، و روش‌های ماسک برای برخورد با کارمندانی که بداخلاقی‌های او را منفی می‌دانند، دقیقاً مرزی را برای مراقبت و تغذیه کارمندان تعیین نمی‌کند، نه اینکه به حکمرانی خوب اشاره کنیم.

تبلیغات

در سال 2024، زمانی که اولین خودروهای الکتریکی نسل بعدی به بازار بیایند، تسلا با رقابت بی سابقه ای روبرو خواهد شد. خریداران نه تنها انتخاب بسیار گسترده‌تری از وسایل نقلیه الکتریکی خواهند داشت، بلکه شرکت‌هایی را که پشتیبانی می‌کنند نیز انتخاب خواهند کرد. با توجه به علاقه آنها به پایداری، آنها به احتمال زیاد شرکت سبزتری را انتخاب می کنند.

با شروع با BMW، شرکتی که به عنوان پیشروترین فناوری در صنعت خودرو ظاهر شده است، چندین شرکت در حال حاضر سبزتر از تسلا هستند. برای روشن بودن، تسلا باید در ESG پیشتاز باشد، و در عوض، در این عمل به شدت عقب است، و به خریداران تسلا که به پایداری اهمیت می دهند، باید یک مارک سبزتر را انتخاب کنند.

من فکر می کنم این به نحوه برخورد هر دو مرد با شغلشان بستگی دارد. مایکل دل موضع خود را جدی می گیرد، بسیار متمرکز است و در مورد داده های پیرامون هر کاری که Dell Technologies انجام می دهد تصمیم می گیرد. ماسک، در مقابل، به نظر می‌رسد بر اساس لحظه‌ها و روحیه‌اش تصمیم‌گیری می‌کند، چیزی که اخیراً برای او یا شرکت‌هایش خوب کار نمی‌کند و، همانطور که من می‌بینم، اساس موضع او در مورد ESG را تشکیل می‌دهد.

بسیاری از ما صفحات وب خود را می سازیم یا سعی می کنیم تصاویری را با مقالات یا ارائه های پاورپوینت بسازیم. اغلب، نتیجه بد است. زمانی که من برای شرکت‌های بزرگ کار می‌کردم، مدیرانی که به طراحان گرافیک دسترسی داشتند، غالباً بدون در نظر گرفتن کیفیت کارشان، توانایی بیشتری نسبت به سایرین دارند.

در پایان، مایکروسافت دیزاینر با DALL-E 2 معرفی مورد علاقه من در هفته گذشته مایکروسافت Ignite بود و محصول هفته من است.

تصور کنید که کامپیوتر شما یک مقاله بر اساس طرح کلی شما بنویسد یا اکسل یک قالب صفحه گسترده یا فرمی را بر اساس توضیحات شما از آنچه می خواهید بسازد. من انتظار دارم “ویژگی قاتل” جدید در آفیس این باشد که پلتفرم بتواند بیشتر کارهای سنگین را بعد از اینکه بفهمید چه می خواهید انجام دهد.

اگر به اوایل دهه 2000 برمی گشتیم، حق با او بود. در آن زمان، طرح رکورد ESG دل این بود که برای هر فروش مطابق با آن، یک درخت بکارد. نهادهایی که برنامه‌های عدالت اجتماعی مبتنی بر بوم‌شناسی را انجام می‌دهند به دلیل حمایت از کسانی که به آنها پول می‌دادند و مجازات کسانی که به آن‌ها پرداخت نمی‌کردند، بدنام بودند و تأثیر کمی بر پایداری واقعی داشتند.

در مقابل، به نظر می‌رسد ماسک فکر می‌کند این نباید برای شرکت‌ها در اولویت باشد، حتی اگر به دلیل یارانه‌ها و مشوق‌های مرتبط با شرکت‌ها و محصولاتش، بیشتر از دل سود می‌برد.

هفته گذشته، Dell رویداد خود را پس از Dell Technologies World برگزار کرد تا به سؤالات ماندگار مطبوعات و جوامع تحلیلگران پاسخ دهد.

اما در آن زمان بود و اکنون شرکت هایی مانند Dell، HP و Lenovo میلیاردها دلار فروش اضافی را به دلیل تلاش های واقعی ESG گزارش می دهند. این تلاش‌ها تأثیر قابل‌توجهی بر میزان زباله‌های بازگردانده شده به محیط‌زیست دارد.

متأسفانه، Microsoft Designer هنوز در دسترس نیست، اگرچه من ثبت نام کردم تا یک کاربر اولیه در اینجا باشم. من انتظار دارم که Designer لحن را برای به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی در سایر محصولات مایکروسافت تنظیم کند.

مسلماً، بسیاری از مردم با نحوه برقراری ارتباط با آنچه می‌خواهند مشکل دارند. بنابراین، مانند یادگیری منطق بولی برای جستجو در وب، ایجاد توانایی شما برای ایجاد توضیحات دقیق از آنچه می خواهید، یک مهارت حیاتی در آینده برای موفقیت خواهد بود.

هایپرلوپ و به ویژه تسلا رابطه نزدیکی با پایداری دارند زیرا تمرکز دولت ها بر حذف استفاده از سوخت فسیلی و بهبود پایداری فرصت های عظیمی را برای فروش خودروهای الکتریکی و توجیهی برای جابجایی های مردمی در مقیاس بزرگ مانند هایپرلوپ ایجاد کرده است.