تعادل، نه دستورات، برای ایمن نگه داشتن کودکان آنلاین: RPT

بر اساس گزارشی که روز دوشنبه توسط یک موسسه فناوری واشنگتن دی سی منتشر شد، یک رویکرد مؤثر برای ایمنی آنلاین کودکان باید بین حفاظت از حریم خصوصی کاربران و آزادی بیان و همچنین توزیع مسئولیت بین دولت، خدمات آنلاین و والدین تعادل ایجاد کند. مخزن

در گزارش بنیاد فناوری اطلاعات و نوآوری (ITIF) اذعان کرد که هیچ مقدار مقررات به طور کامل تمام آسیب های احتمالی را که کودکان در دنیای دیجیتال و فیزیکی با آن مواجه می شوند، از بین نمی برد. با این حال، برای مقرراتی که مورد نیاز است، باید تعادلی برای پرداختن به آسیب‌های واقعی بدون نقض بیش از حد آزادی‌های مدنی روزمره آمریکایی‌ها، از جمله حقوق آنها برای حفظ حریم خصوصی و آزادی بیان، ایجاد شود.

این گزارش که توسط اشلی جانسون، مدیر خط مشی ITIF نوشته شده است، ادامه داد که مقررات گاهی اوقات حقوق بزرگسالان برای حفظ حریم خصوصی و آزادی بیان و حقوق کودکانی را که آنها قصد محافظت از آنها را دارند نقض می کند.

در واقع، اضافه کرد، اگر این نوع قوانین به درستی طراحی نشده باشند، می توانند حق کودکان را برای تعامل با دوستان خود و دسترسی به اطلاعات مناسب آنلاین زیر پا بگذارند.

این گزارش 32 صفحه‌ای، علاوه بر مسائل کلیدی مانند حریم خصوصی کودکان، تأیید سن، حفاظت از محتوای مضر و بهره‌کشی از کار کودکان، قوانین موجود در حوزه آنلاین حمایت از کودکان را مورد بحث قرار می‌دهد. همچنین شامل 10 توصیه برای یک رویکرد موثر برای ایمنی آنلاین کودکان است.

خط مشی عمومی ناقص

مایکل دیویس، مدیر عامل و بنیانگذار Merek Security Solutions، یک شرکت حفاظت از داده و مدیریت ریسک، در سانتافه گفت: «گزارش ITIF پیچیدگی‌های مربوط به حفاظت از ایمنی کودکان را در فضای آنلاین و در عین حال حمایت از حقوق کاربر، امکان نوآوری و احترام به استقلال خانواده برجسته می‌کند. ، NM

او به TechNewsWorld گفت: «بسیاری از اقدامات پیشنهادی، مانند دستورات تأیید سن بیش از حد گسترده یا گسترش بی‌پرده COPPA، در معرض خطر غیرمولد هستند – محدود کردن بی‌رویه تجربیات آنلاین مثبت برای کودکان، خفه کردن اکوسیستم‌های دیجیتال، و نقض آزادی‌های مدنی».

او افزود: “بیشتر با این ادعای گزارش موافق هستند که بسیاری از پیشنهادهای فعلی برای محافظت از کودکان آنلاین تعادل درستی را ایجاد نمی کنند و خطر سنگینی بیش از حد والدین و مشاغل یا نقض حقوق کاربران را دارند.”

دیوید ریدکوپ، مدیر عامل و بنیانگذار ADAMnetworks، یک شرکت امنیت شبکه در لندن، انتاریو، کانادا، موافقت کرد که هر سیاست عمومی که تا به امروز تلاش شده یک راه حل ناقص بوده است. او به TechNewsWorld گفت: «بیشتر به این دلیل که مشکلی که باید حل شود با رفتارهای غارتگرانه از بدترین نوع، بدون مرز، و علیه آسیب پذیرترین افراد یعنی کودکان سروکار دارد.

او ادامه داد: «وقتی ما آن را با فرهنگی ترکیب کنیم که نسبت به نسل‌های قبلی زمان کمتری برای والدین و فرزند صرف می‌کند، مشکل چند وجهی است و نمی‌توان آن را تنها با سیاست عمومی حل کرد.» «این لزوماً باید در ابتدا به اولویت والدین تبدیل شود.»

ردکوپ گفت: «متأسفانه، این امر بسیاری از کودکان را آسیب پذیر می کند، به ویژه آنهایی که در خانه های تک والدینی هستند.

خطرات گسترش COPPA

این گزارش توصیه می‌کند که FTC قوانین حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA) خود را به‌روزرسانی کند تا تغییرات تکنولوژیکی را از سال 2013 منعکس کند، از جمله به اپراتورها اجازه می‌دهد تا تجزیه و تحلیل ترکیب مخاطبان خود را انجام دهند تا از طبقه‌بندی به‌عنوان سرویس‌های هدایت‌شده برای کودکان در عین حفظ استاندارد دانش واقعی COPPA جلوگیری کنند. .

درخواست‌هایی در کنگره برای تغییر این استاندارد به «دانش کاملاً ضمنی بر اساس شرایط عینی»، علاوه بر گسترش این قانون به نوجوانان 16 ساله وجود داشته است.

دیویس مرک گفت: “توسعه حفاظت های COPPA برای نوجوانان 13 تا 16 ساله می تواند منجر به توقف بسیاری از خدمات برای آن گروه سنی شود تا از هزینه های پیروی و خطرات مسئولیت جلوگیری شود.”

او افزود: «تغییر از یک «دانش واقعی» به یک استاندارد «دانش ضمنی» یک میدان مین انطباق برای خدماتی ایجاد می‌کند که با حسن نیت کار می‌کنند.

این گزارش خاطرنشان کرد که گسترش COPPA به افراد 16 ساله احتمالا منجر به نوآوری کمتری در خدمات آنلاین طراحی شده برای کودکان و نوجوانان خواهد شد. این به معنای محتوای آموزشی کمتر و سرگرمی های مفید است که بسیاری از خانواده ها برای درگیر نگه داشتن کودکان و یادگیری به آن تکیه می کنند.

این همچنین به معنای فضاهای اجتماعی آنلاین کمتر برای نوجوانان است که به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی اجتماعی و رشد متوسط ​​نوجوان آمریکایی تبدیل شده است.

با این حال، این گزارش توصیه می‌کند که کنگره استاندارد دانش واقعی COPPA را اصلاح کند تا وب‌سایت‌هایی که برای مخاطبان عمومی با ویژگی‌های مشترک، مانند فرم‌های بازخورد کاربر یا ربات‌های گفتگوی خدمات مشتری، هدایت می‌شوند، نیازی به کسب رضایت والدین برای جمع‌آوری اطلاعات از کاربرانی که به عنوان کودک نشان داده شده‌اند، نداشته باشند.

“پرچم کودک قابل اعتماد”

این گزارش از کنگره می‌خواهد تا سیستم‌عامل‌های دستگاه را موظف کند که یک «پرچم کودک قابل اعتماد» برای حساب‌های کاربر ایجاد کند، که در ابتدا در هنگام راه‌اندازی دستگاه و بعداً در تنظیمات دستگاه در دسترس است و به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها نشان می‌دهد که کاربر زیر سن قانونی است. ، برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی را که محتوای دارای محدودیت سنی ارائه می‌دهند، ملزم می‌کند تا این سیگنال را برای کاربران خود بررسی کنند و کاربران زیر سن قانونی را از این محتوا مسدود کنند.

جانسون از ITIF معتقد است که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی باید به والدین کنترل‌های بیشتری مانند پرچم کودک قابل اعتماد بدهند. او گفت: «پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که به والدین کنترل بیشتری می‌دهند گام بسیار مهمی خواهد بود.

او افزود، قابلیت همکاری نیز مهم است، بنابراین والدین می توانند به راحتی کنترل ها را از یک پلت فرم به پلتفرم دیگر منتقل کنند.

این گزارش توصیه می‌کند که کنگره قانونی را تصویب کند که یک انجمن تحت رهبری دولت برای ایجاد یک استاندارد صنعتی داوطلبانه برای قابلیت همکاری در کنترل‌های والدین بین پلتفرمی ایجاد کند، که والدین را قادر می‌سازد تا محدودیت‌های جهانی برای رفتار آنلاین فرزندانشان در چندین دستگاه ایجاد کنند.

دیوید اینسرا، همکار در زمینه آزادی بیان و فناوری در مؤسسه کاتو، یک اندیشکده واشنگتن دی سی، موافق است: «کنترل والدین بخشی از راه حل است.

کنترل‌های والدین زیادی وجود دارد، اما والدین نمی‌دانند که از چه تعداد از آنها می‌توانند استفاده کنند. او به TechNewsWorld گفت.

او گفت: «اگر امنیت بیشتری می‌خواهید، اگر گزینه‌های بیشتری برای کنترل والدین یا تأیید سن یا هر چیز دیگری می‌خواهید، ابزارها از بخش خصوصی می‌آیند.»

او استدلال کرد که دستورات دولتی مشکل ایمنی کودکان آنلاین را حل نمی کند. او اعلام کرد: «من فکر نمی‌کنم که دستورات به نتیجه‌ای برسد که دولت فکر می‌کند به آن منتهی می‌شود. در عوض، من فکر می کنم که آنها نوآوری را فلج می کنند. دلیل حضور این شرکت‌ها در ایالات متحده این است که ما موفقیت بزرگی کسب کرده‌ایم که به شرکت‌ها اجازه می‌دهیم نوآوری کنند و محصولات جدید تولید کنند.»

توصیه های بیشتر برای بهبود ایمنی آنلاین کودکان

سایر توصیه های ارائه شده در این گزارش عبارتند از:

  • کنگره باید قوانین جامع حریم خصوصی فدرال را تصویب کند که به آسیب‌های واقعی حریم خصوصی بپردازد و از قوانین ایالتی جلوگیری کند و مجموعه‌ای از حمایت‌ها را برای همه آمریکایی‌ها ایجاد کند. این قانون باید شامل حمایت‌های اضافی برای کودکان بین 13 تا 17 سال باشد، مانند رضایت انتخاب کردن برای جمع‌آوری و اشتراک‌گذاری داده‌های نوجوانان، در حالی که بزرگسالان می‌توانند از جمع‌آوری و اشتراک‌گذاری داده‌ها انصراف دهند.
  • کنگره باید قانونی را تصویب کند که یک چارچوب ملی و قابل همکاری برای صدور و اعتبارسنجی ایمن شناسه های دیجیتال در تمام سطوح دولتی ایجاد کند و وزارت امنیت داخلی را هدایت کند تا در صورت درخواست، صدور آن شناسه های دیجیتال را آغاز کند و کمک های مالی به ایالت ها برای ارتقای سیستم های خود برای صدور گواهینامه رانندگی ارائه کند. و سایر مدارک هویتی برای پشتیبانی از شناسه‌های دیجیتالی که می‌توانند به عنوان اشکال محافظت از حریم خصوصی تأیید سن آنلاین برای بزرگسالان عمل کنند.
  • کنگره باید بودجه بیشتری را برای تحقیق و آزمایش تخمین سن هوش مصنوعی مبتنی بر عکس فراهم کند و مؤسسه ملی استانداردها و فناوری (NIST) را هدایت کند تا یک ارزیابی تجربی به‌روز از الگوریتم‌های تخمین سن و دقت آنها انجام دهد.
  • کنگره باید بودجه مجریان قانون را برای بررسی گزارش‌های مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان و پیگرد قانونی مرتکبین افزایش دهد، از جمله با افزایش بودجه برای نیروهای ویژه ICAC، فناوری پلیس، و آموزش پلیس برای همگام شدن با روش‌شناسی دائماً در حال تحول مجرمان.
  • کنگره باید قوانین فدرال مشابه قانون کوگان و قانون اینفلوئنسر کودک در ایندیانا را تصویب کند که از هنرمندان کودک در رسانه‌های سنتی و دیجیتال محافظت می‌کند و از والدین می‌خواهد که بخشی از درآمد کودک را در اعتمادی که کودک می‌تواند پس از رسیدن به بزرگسالی به آن دسترسی داشته باشد، کنار بگذارند.
  • کنگره باید بودجه ای برای کمپین های سواد دیجیتالی فراهم کند که به کودکان بیاموزد چگونه در فضای آنلاین ایمن بمانند و به والدین چگونه امنیت آنلاین فرزندان خود را حفظ کنند.

گزارش ITIF، “چگونه به ایمنی آنلاین کودکان در ایالات متحده رسیدگی شود”، بدون تکمیل فرم در دسترس است.

منبع