تعداد فالوورهای فیس بوک برای چندین کاربر کاهش می یابد، تعداد مارک زاکربرگ به زیر 10000 کاهش می یابد: جزئیات

این شرکت گفته است که Meta Quest Pro که به تازگی معرفی شده است، علاوه بر ویژگی های اجتماعی و بازی محوری که دستگاه های Quest آن به آن معروف هستند، می تواند به عنوان یک دستگاه بهره وری نیز استفاده شود. متا امیدوار است که این دستگاه توسط متخصصان خلاق مانند طراحان و معماران استفاده شود.

در حالی که Meta Quest Pro جدید از ویژگی‌های Horizon Worlds و Messenger خود این شرکت پشتیبانی می‌کند که هدف آن کاربران معمولی است، متا نسخه‌های مجازی Word، Outlook و Teams، محصولات مایکروسافت را که به طور سنتی توسط کاربران حرفه‌ای در رایانه‌ها یا گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شد، اعلام کرد. متا اتصال.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع تعدادی از کاربران فیس بوک متا از از دست دادن اکثر فالوورهای خود در این شبکه اجتماعی به دلایل نامعلومی شکایت دارند. مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل متا بیش از 119 میلیون دنبال کننده را از دست داده است که تعداد فالوورهای او را به زیر 10000 رسانده است.

هنگامی که با او تماس گرفته شد، سخنگوی متا گفت: “ما آگاه هستیم که برخی افراد تعداد فالوورهای متناقض را در پروفایل های فیس بوک خود مشاهده می کنند. ما در تلاش هستیم تا همه چیز در اسرع وقت به حالت عادی بازگردد و برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم.

در همین حال، متا روز سه‌شنبه از Quest Pro رونمایی کرد، یک هدست واقعیت مجازی و ترکیبی که هدف آن کمک به شرکت برای ورود به بازار بالاتر دستگاه‌های محاسبات واقعیت توسعه‌یافته است. این شرکت در کنفرانس سالانه Meta Connect از این دستگاه رونمایی کرد. به گفته متا، مشتریان در ایالات متحده می توانند این دستگاه را با قیمت 1500 دلار (تقریباً 123400 روپیه) در 25 اکتبر خریداری کنند.

مارک زاکربرگ نمایه فیسبوک مارک زاکربرگ

تسلیما نسرین، نویسنده تبعیدی بنگلادشی در توییتی نوشت: “فیس بوک سونامی ایجاد کرد که تقریباً 900000 دنبال کننده من را از بین برد و فقط 9000 چیزی در ساحل باقی گذاشت. من به نوعی کمدی فیس بوک را دوست دارم.”