تلفن‌های هوشمند سامسونگ با به‌روزرسانی One UI 6.0 به‌روزرسانی‌های یکپارچه را دریافت می‌کنند: گزارش

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود (SDC) 2022 هفته گذشته رسماً رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را معرفی کرد که ویژگی های کلیدی آن را آشکار می کند. به‌روزرسانی گزینه‌های شخصی‌سازی جدید مانند حالت‌ها و روال‌های سفارشی و صفحه قفل پویا را در خود جای داده است. ویژگی جدید Bixby Text Call به دستیار صوتی Bixby اجازه می دهد به تماس ها پاسخ دهد و پیام تایپ شده شما را با تماس گیرنده به اشتراک بگذارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

این شرکت ابتدا نسخه پایدار این سیستم عامل را تا پایان ماه اکتبر برای سری گلکسی S22 عرضه خواهد کرد. با این حال، جدول زمانی انتشار ممکن است بر اساس منطقه تغییر کند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

گلکسی A13 گوشی هوشمند کاملی است که کمتر از 100 دلار در دسترس است. 15000 با پیشنهادات عالی دیوالی

مشخصات کلیدی سری آنر 80 قبل از عرضه، مدل Pro+ ممکن است دوربین 200 مگاپیکسلی داشته باشد





منبع

سالی در مصاحبه‌ای با Android Authority از برنامه‌های این شرکت برای رونمایی از One UI 6 انتقاد کرد. طبق گزارش‌ها، او تایید کرد که سامسونگ به دنبال عرضه نسخه پایدار One UI 5.0 برای همه دستگاه‌های پرچمدار خود از جمله گوشی‌های تاشو و سری گلکسی S21 است. پایان سال 2022

سامسونگ اخیراً ویژگی های کلیدی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را در کنفرانس توسعه دهندگان (SDC) 2022 خود در سانفرانسیسکو، ایالات متحده به نمایش گذاشت. سری گلکسی اس 22 تا پایان ماه اکتبر نسخه پایدار One UI 5 را دریافت خواهد کرد. اکنون، طبق گزارش ها، شرکت کره ای گوشی های هوشمند در حال کار بر روی نسخه بعدی One UI است. هیسون (سالی) جئونگ، نایب رئیس سامسونگ الکترونیکس گزارش می‌دهد که تیم One UI آنها در حال حاضر روی ارائه به‌روزرسانی‌های یکپارچه کار می‌کند. این شرکت به دنبال عرضه نسخه پایدار One UI 5.0 تا پایان سال جاری برای تلفن های هوشمند است، در حالی که One UI 6 ممکن است سال آینده راه اندازی شود.

طبق این گزارش، تیم One UI سامسونگ در حال حاضر روی ارائه به‌روزرسانی‌های یکپارچه کار می‌کند و سال آینده با One UI 6 عرضه خواهد شد. در حال حاضر گوشی های هوشمند سامسونگ از به روز رسانی یکپارچه پشتیبانی نمی کنند و کاربران باید برای استفاده از دستگاه در حین نصب 10 تا 20 دقیقه منتظر بمانند. معرفی این ویژگی به گوشی‌های سامسونگ اجازه می‌دهد به‌روزرسانی‌ها را در پس‌زمینه دریافت و نصب کنند و برای بوت شدن در آپدیت جدید مجدداً راه‌اندازی شوند. او همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه One UI به Chromebookها و تلویزیون ها می آید را رد کرد.