تلویزیون Redmi Fire با سیستم عامل Fire OS 7، طراحی فلزی بدون حاشیه در 14 مارس در هند عرضه می شود.

لیست آمازون از Redmi Fire TV نیز برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را نشان می دهد. این تلویزیون هوشمند بر روی سیستم عامل Fire OS 7، آخرین سیستم عامل آمازون برای Fire Stick اجرا خواهد شد. Redmi Fire TV دارای طراحی فلزی بدون حاشیه است و در بسته بندی سازگار با محیط زیست ارسال می شود. این تلویزیون همچنین دارای کنترل از راه دور خواهد بود که به نظر می‌رسد بسیار شبیه همان کنترلی است که با Fire TV عرضه می‌شود. با این حال، ما باید تا زمان راه اندازی واقعی در 14 مارس منتظر بمانیم تا بفهمیم آیا ویژگی های اضافی روی کنترل از راه دور گنجانده شده است یا خیر. در تصویر موجود در لیست، کنترل از راه دور دارای دکمه های اختصاصی برای برنامه های Netflix، Prime Video و Amazon Music دیده می شود.

از نظر اتصال، Redmi Fire TV از AirPlay، Miracast، Dual Band WiFi و Bluetooth 5.0 پشتیبانی می کند.

طبق بیانیه مطبوعاتی شیائومی، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه تلویزیون Redmi Fire در 14 مارس 2023 در هند است. رویداد پرتاب در تاریخ ذکر شده در ساعت 12 بعد از ظهر IST به صورت زنده پخش خواهد شد. شیائومی نیز این موضوع را با یک مقام رسمی پیگیری کرد اعلامیه در توییتر، که فاش می‌کند که Redmi Fire TV آینده دارای ویژگی داخلی Fire TV Stick خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد از سرویس‌های پخش جریانی مانند Netflix، Amazon Prime Video، Disney+ Hotstar، YouTube و غیره به سرگرمی‌های خانگی دسترسی داشته باشند.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.





منبع

آخرین تلویزیون هوشمند Redmi متعلق به شیائومی، همانطور که قبلا ذکر شد، از 14 مارس در آمازون به فروش می رسد. این شرکت هنوز قیمت این تلویزیون هوشمند را اعلام نکرده است.


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
Redmi به طور رسمی یک تلویزیون هوشمند جدید را در 14 مارس در هند راه اندازی خواهد کرد. سازنده چینی لوازم الکترونیکی توسعه را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی و یک اعلامیه رسمی در توییتر تایید کرد. تلویزیون هوشمند آینده با نام Redmi Fire TV با همکاری آمازون توسعه یافته است و انتظار می‌رود که به طور انحصاری از طریق پورتال تجارت الکترونیک به فروش برسد. صفحه پیش فروش آمازون برای تلویزیون Redmi Fire آینده نیز برخی از مشخصات کلیدی را که می توان در دستگاه سرگرمی خانگی انتظار داشت را نشان می دهد.