تنظیم پنجره راه اندازی Chandrayaan-3 بین 13 ژوئیه و 19 ژوئیه: رئیس ISRO

“در حال حاضر، فضاپیمای Chandrayaan-3 به طور کامل یکپارچه شده است. ما آزمایشات را تکمیل کرده ایم و همچنین با محفظه موشک جفت شده ایم… در حال حاضر، فرصت برای پرتاب بین 12 تا 19 جولای است و ما در اولین تاریخ ممکن خواهیم گرفت. شاید 12، شاید 13 یا شاید 14. ما تاریخ دقیق را پس از تکمیل تمام آزمایشات اعلام خواهیم کرد.” Somanath به ANI گفت.

S Somnath، رئیس سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) روز دوشنبه گفت که روز پرتاب چاندرایان-3 برای فرود نرم روی ماه 13 جولای است.

“ما به توافق آرتمیس به عنوان یک تعامل سیاسی با ایالات متحده نگاه می کنیم. این بیانیه ای از قصد است که وقتی ایالات متحده کار مشترک در بخش فضایی، به ویژه اکتشاف سیارات بیرونی در یک فضای بسیار صمیمانه بین کشورهای مختلف را پیشنهاد می کند، ما پیشنهاد می کنیم. با آن موافقم.بنابراین بیانیه بزرگی دارد.ما مایلیم با ایالات متحده کار کنیم، به ویژه در زمینه فناوری هایی که سطح بالایی دارند و فضا یکی از آنهاست.این فرصت هایی را برای صنایع هندی که در بخش فضایی کار می کنند باز خواهد کرد. با شرکت های آمریکایی که به طور مساوی در بخش فضایی کار می کنند، کار کنید.

“بنابراین پیشرفت الکترونیک، پردازنده های جدید، مرکز در ایالات متحده اتفاق می افتد و این دسترسی به این فناوری جدید برای شرکت هندی برای آنها برای نوآوری و ارزش گذاری بسیار مهم است که فرصتی برای بازاریابی آنها در ایالات متحده ایجاد می کند. بازار. این دقیقاً هدف ایالات متحده است. بنابراین ما می خواهیم مطمئن شویم که شرکت های هندی در برنامه فضایی ایالات متحده مشارکت می کنند. اکنون این چیز خوبی نیست. بنابراین، هرچه زودتر ایالات متحده آن را به عنوان یک فرصت می بیند زیرا شرکت های هندی قدرت تکنولوژیک امروزی آنها مقرون به صرفه هستند و زمان چرخه توسعه کمتری دارند که می خواهند روی آن سرمایه گذاری کنند. به نفع هند است.»


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پیشتر در 28 ژوئن، رئیس سازمان تحقیقات فضایی هند S Somanath فاش کرد که آزمایش Chandrayaan-3 کامل شده است و فرصت برای پرتاب بین 12 و 19 جولای است.

او گفت که تاریخ راه اندازی 13 ژوئیه خواهد بود. اما ممکن است تا 19 جولای ادامه یابد.

رئیس ISRO همچنین نظرات خود را در مورد توافقنامه آرتمیس به اشتراک گذاشت و معتقد است که این فرصتی است برای صنایع هندی که در بخش فضایی کار می کنند تا با شرکت های آمریکایی همکاری کنند.

S Somnath، رئیس ISRO، هنگام پرتاب Chandrayaan-3 در حین صحبت با ANI گفت: “ما قادر خواهیم بود یک فرود نرم روی ماه انجام دهیم. روز پرتاب 13 ژوئیه است، می تواند تا 19 نیز ادامه یابد.”

در اوایل ماه ژوئن، او همچنین به‌روزرسانی‌ای را در مورد مأموریت Aditya-L1 که اولین مأموریت هند برای مطالعه خورشید است، به اشتراک گذاشت و گفت که ISRO به عنوان هدف پرتاب خود، پایان آگوست را هدف قرار داده است.