تور Dapps Bharat: Blockchain 5ire، UniFarm Expand Web3 Initiative در دهلی

ابتکارات مشابه Web3 محور توسط CoinDCX و Binance در هند آغاز شده است.


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

فصل بمبئی این ابتکار در ژانویه امسال با هدف برانگیختن آگاهی در مورد Web3 راه‌اندازی شد و در عین حال یک مقصد معتبر برای بنیان‌گذاران و توسعه‌دهندگان Web3 بالقوه برای تعامل با خودی‌های صنعت مطرح شد.

این تور بر ارتقای قدرت تمرکززدایی و بلاک چین به کاربران هندی تمرکز دارد و هدف آن آموزش و افزایش آگاهی در مورد مزایا و قابلیت‌های فناوری Web3 است. Pratik Gauri، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، زنجیره 5ire گفت: ما خوشحالیم که فصل دهلی در تور Dapps Bharat را با همکاری Dapps.co – اولین فروشگاه برنامه وب 3 هند اعلام کنیم.

در حالی که هند به سمت نظارت بر قوانین ارزهای دیجیتال که در سطح جهانی تحت ریاست G20 کار می کنند، پیش می رود، بسیاری از شرکت های رمزنگاری فعال در این کشور برای بحث در مورد بخش Web3 باز شده اند.

Dapps Bharat Tour، یک ابتکار توسط گروهی از شرکت‌های مرتبط با رمزارزها، چند ماه پس از راه‌اندازی آن در بمبئی، در روز جمعه، ۲۴ فوریه، به دهلی نقل مکان کرد. این شرکت ها شامل بلاک چین 5ire به همراه UniFarm، Recorum، Desi Crypto، Tick.eth و The Product House هستند. به عنوان بخشی از این ابتکار، اعضای جامعه Web3 در منطقه پایتخت ملی (NCR) می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی، جلسات Web3، بازی‌های بلاک چین و همچنین هدایای دیجیتال شرکت کنند. تور Dapps Bharat همچنین رویدادی را در گوروگرام در روز شنبه، 25 فوریه ترتیب داده است.

شرکت‌کنندگانی که به دنبال کسب امتیاز دامنه‌های بلاک‌چین هستند، می‌توانند دامنه‌های رایگان .5ire را برای راه‌اندازی یا استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز خود (dapps) ایجاد کنند.

چندین نفر از صاحبان صنعت از فضای Web3 در این رویداد حضور خواهند داشت. اینها شامل Bibin Babu، مدیر ارشد رشد بلاک چین 5ire، و Mohit Madan، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Dapps و UniFarm و غیره هستند.

“هدف ما ایجاد یک زیرساخت جامع Web3 در سراسر هند، از جمله شهرها و شهرهای کوچکتر آن است. تاروشا میتال، مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران UniFarm و Dapps در بیانیه ای آماده گفت: ما کاملاً معتقدیم که هر منطقه در هند نقش محوری در ارتقای Web3 به ارتفاعات جدید و قرار دادن هند به عنوان یک رهبر جهانی در این فناوری دارد.

دولت ایالت تلانگانا اخیراً با گروه حمایت از کریپتو، انجمن Bharat Web3، برای تعامل با جامعه نوپای Web3 در هند، به نیروهای خود پیوست.

Mudrex، پلتفرم جهانی سرمایه گذاری در حوزه رمزنگاری، همچنین ابتکار مدرسه ساتوشی را برای گسترش آگاهی در مورد کریپتو، وب 3 و به طور کلی بخش بلاک چین راه اندازی کرد.

در اوایل ماه فوریه، بنیاد Algorand با دانشکده بازرگانی هند، دانشگاه فنی جواهر لعل نهرو حیدرآباد و همچنین انکوباتور نوآوری T-Hub برای کشف فرصت‌های رشد و اشتغال در هند همکاری کرد. پلتفرم بلاک چین گفت که برنامه هایی برای راه اندازی برنامه های آموزشی برای دانشجویان و توسعه دهندگان و همچنین برنامه های توسعه دانشکده با شرکای هندی خود دارد.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع