تویوتا 10 مدل جدید EV را تا سال 2026 عرضه می کند، قصد دارد تا سال 2030 3.5 میلیون دستگاه بفروشد

بر اساس داده های S و P Global Mobility، تویوتا در سال 2022، 21650 خودروی باتری دار فروخت که تنها 0.3 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد. Nikkei Asia اعلام کرد که با 1.27 میلیون دستگاه پرفروش تسلا و 810600 دستگاه BYD رتبه دوم فاصله دارد.

به گزارش نیکی آسیا، کوجی ساتو، رئیس و مدیرعامل جدید تویوتا موتور، اولین سخنرانی عمومی خود را در یک کنفرانس خبری زنده بعدازظهر جمعه انجام داد. به همین مناسبت، هیروکی ناکاجیما، معاون رئیس‌جمهور گفت که این شرکت تا سال 2026 10 مدل جدید EV را عرضه خواهد کرد که به میزان فروش سالانه حدود 1.5 میلیون دستگاه خودرو خواهد رسید.

رئیس و مدیر عامل تویوتا موتور در طول سخنرانی خود متعهد شدند که برقی‌سازی را «عملاً» دنبال کنند و محصولات این خودروساز را با تقاضای مناطق خاص مطابقت دهند.

به گفته هیروکی ناکاجیما، معاون رئیس جمهور، تویوتا همچنین یک واحد تخصصی برای توسعه نسل بعدی خودروهای الکتریکی ایجاد خواهد کرد که توسط یک فرد با “اقتدار کامل” رهبری می شود و مسئولیت همه چیز از توسعه و تولید تا تجارت را بر عهده دارد. وی گفت که رهبر این واحد قبلاً تعیین شده است و جزئیات بیشتر احتمالاً در ماه می اعلام خواهد شد.

اگرچه قصد دارد تا سال 2030 به فروش 3.5 میلیون دلاری برسد، اما سال گذشته با فراخوانی اولین مدل تولید انبوه باتری‌دار خود، bz4X مواجه شد.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برترین خودروساز جهان در صنعت به سرعت در حال توسعه عملکرد غیر قابل توجهی داشته است، به ویژه عقب افتادن در فروش خودروهای الکتریکی. Nikkei Asia گزارش داد که از آنجایی که رقبای جوانی مانند تسلا در ایالات متحده و BYD چین تهدید به تسخیر بازار به سرعت در حال گسترش هستند، مدیریت تغییر یافته تویوتا با وظیفه فوری افزایش توسعه در این زمینه مواجه است.