توییتر از پرداخت قبوض Google Cloud قبل از تمدید قرارداد خودداری می کند: گزارش

بر اساس اطلاعات، در ماه مارس، آمازون به توییتر هشدار داد که به دلیل صورت‌حساب‌های معوقه این شرکت به خدمات وب آمازون برای خدمات رایانش ابری، از پرداخت‌های تبلیغاتی خودداری خواهد کرد.

در این گزارش آمده است که قبل از تسلط ایلان ماسک بر پلتفرم رسانه های اجتماعی در سال گذشته، توییتر قراردادی چند ساله با گوگل در رابطه با مبارزه با هرزنامه ها و محافظت از حساب ها، از جمله موارد دیگر، امضا کرد.

پلتفرمر روز شنبه گزارش داد، توییتر از پرداخت صورت‌حساب‌های Google Cloud خودداری کرده است زیرا قراردادش در ماه جاری تمدید می‌شود، که می‌تواند منجر به فلج شدن اعتماد و تیم‌های ایمنی شرکت رسانه‌های اجتماعی شود.

توییتر بلافاصله به یک درخواست ایمیل پاسخ نداد، در حالی که گوگل بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

© تامسون رویترز 2023


اپل اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را با نام Apple Vision Pro در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود به همراه مدل های جدید مک و به روز رسانی های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

از زمان خرید ماسک، توییتر هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش داده و هزاران کارمند را اخراج کرده است. یک منبع در نوامبر به رویترز گفته بود که ماسک به این شرکت دستور داد تا هزینه‌های زیرساختی، مانند هزینه‌های مربوط به خدمات ابری را به میزان 1 میلیارد دلار (تقریباً 8243 کرور) کاهش دهد.

پلتفرمر گفت توییتر برخی از خدمات را در سرور خود میزبانی می کند و برخی دیگر را در پلتفرم های ابری آمازون و گوگل قرار می دهد.

در گزارش پلتفرمر جزئیاتی در مورد اینکه چگونه تضاد بین شرکت‌ها می‌تواند مانع اعتماد و تیم‌های ایمنی توییتر شود، ارائه نشده است. اطلاعات گفته است که توییتر حداقل از ماه مارس در تلاش برای مذاکره مجدد قرارداد خود با گوگل بوده است.

در اوایل این ماه، الا اروین، رئیس بخش اعتماد و ایمنی توییتر، به رویترز گفت که از این شرکت رسانه اجتماعی استعفا داده است، زیرا از زمانی که ماسک آن را در اکتبر به دست آورد، با انتقادهایی به دلیل حمایت ضعیف در برابر محتوای مضر مواجه شده است.

یک روز بعد، ای جی براون، رئیس ایمنی برند و کیفیت تبلیغات توییتر نیز تصمیم گرفت شرکت را ترک کند.

ایروین، که در ژوئن 2022 به توییتر پیوست، در نوامبر با استعفای یوئل راث، رئیس قبلی، به عنوان سرپرست تیم اعتماد و ایمنی برگزیده شد. او بر تعدیل محتوا نظارت داشت.