توییتر از کاربران می خواهد که از صفحه نمایش عکس بگیرند تا پیوندها را کپی کنند، توییت ها را به جای آن به اشتراک بگذارند: همه جزئیات

ماه گذشته، توییتر نیز در حال کار روی آن دیده شد یک راهنمای ابزار که کاربران را تحت یک توییت ترغیب می کند و از آنها می خواهد که “این توییت را با هر کسی به اشتراک بگذارند، حتی اگر در توییتر نباشد”. گفته می‌شود که ضربه زیر دکمه‌های پاسخ، ریتوییت، لایک و اشتراک‌گذاری زیر یک توییت ظاهر می‌شود.

در ماه جولای، محقق یک ویژگی را مشاهده کرد در آزمایش، که به کاربرانی که حساب کاربری ندارند اجازه می‌دهد تا توییتر را امتحان کنند، توییت‌ها را در اپلیکیشن موبایل دنبال کرده و بخوانند. کاربرانی که برنامه را امتحان می‌کنند و می‌خواهند توییت، ریتوییت، لایک، نشانک‌گذاری کنند، همچنان ملزم به ثبت نام در این سرویس یا ورود به سیستم هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

این شرکت به The Verge تأیید کرد که ویژگی جدید که کاربران را به اشتراک گذاری توییت یا کپی کردن پیوند به توییت ترغیب می کند، بخشی از یک آزمایش محدود در iOS است. Wong می گوید که این ویژگی بخشی از تلاش های شرکت برای افزایش تعامل در پلتفرم است. شایان ذکر است که یافتن توییتی که روی یک اسکرین شات مشاهده می شود، مستلزم بازدید از اپلیکیشن یا وب سایت توییتر و جستجوی نام کاربری یا توییت است.

طبق گزارش‌ها، توییتر از کاربرانی که از توییت‌ها اسکرین شات می‌گیرند می‌خواهد به جای آن پیوندی به توییت به اشتراک بگذارند. به نظر می رسد که سرویس میکروبلاگینگ اسکرین شات های گرفته شده در برنامه را شناسایی می کند و از کاربران می خواهد پیوندی به توییت را کپی کنند یا از منوی اشتراک گذاری برای ارسال توییت به سایر کاربران استفاده کنند. گفته می‌شود این ویژگی جدیدترین تلاش این شرکت برای بهبود تعامل با این پلتفرم است، پیش از تصاحب ایلان ماسک که انتظار می‌رود اواخر این ماه انجام شود.

این شرکت در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌ها را مستقیماً در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند، اما افرادی که استوری را مشاهده می‌کنند نمی‌توانند روی توییت اشتراک‌گذاری شده ضربه بزنند تا به آن در برنامه توییتر دسترسی پیدا کنند.

محقق امنیتی و کارشناس مهندسی معکوس جین مانچون وانگ (توئیتر: @wongmjane) روز جمعه تصویری از برنامه توییتر در iOS به اشتراک گذاشت و پیامی با متن “به‌جای آن توییت به اشتراک بگذارید؟” و دو دکمه: لینک را کپی کنید و توییت را به اشتراک بگذارید. Gadgets 360 قادر به بازتولید درخواست در چندین دستگاه iOS نبود.