توییتر اولین پلتفرم رسانه اجتماعی است که تبلیغات حشیش را در ایالات متحده مجاز می کند

با این حال، ایالت های بیشتری در ایالات متحده در حال حرکت به سمت اجازه فروش حشیش تفریحی هستند که در حال حاضر 21 ایالت در این کشتی حضور دارند.

توییتر گفت که به شرکت‌های حشیش اجازه می‌دهد تا زمانی که مجوز مناسب داشته باشند، از فرآیند تایید آن عبور کنند، فقط حوزه‌هایی را که مجوز فعالیت دارند و مهم‌تر از همه افراد زیر ۲۱ سال را هدف قرار ندهند، تبلیغ کنند.

© تامسون رویترز 2023


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

این شرکت قبلاً فقط اجازه تبلیغات برای محصولات موضعی CBD مشتق شده از کنف را داده بود، در حالی که سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام و TikTok از «سیاست تبلیغات بدون شاهدانه» پیروی می‌کنند زیرا گلدان در سطح فدرال غیرقانونی است.

کیت لینچ از Curaleaf، بزرگترین شرکت شاهدانه فعال در ایالات متحده، گفت: “این تغییر نشان دهنده پذیرش رو به رشد حشیش به عنوان یک دسته اصلی سلامتی است، و ما امیدواریم که به عنوان یک کاتالیزور برای سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای پیروی از آن عمل کند.” ایالت ها.

اکثر شرکت‌های قابلمه به سرعت تغییرات پیشنهادی توییتر را پذیرفتند. Trulieve Cannabis Corp قبلاً یک کمپین چند ایالتی را در روز چهارشنبه در این پلتفرم راه‌اندازی کرد.

پس از لذت بردن از افزایش فروش در مراحل اولیه همه‌گیری، صنعت حشیش ایالات متحده در مواجهه با چالش‌های نظارتی و اقتصادی، از جمله کاهش قیمت‌ها و بازار غیرقانونی شکار مشتریانش، نشانه‌هایی از کندی را نشان داد.

Curaleaf اخیراً حقوق و دستمزد خود را 10 درصد کاهش داد که برابر با کمتر از 4 درصد از نیروی کار خود بود و اکثر فعالیت های خود در سه ایالت ایالات متحده را ترک کرد.

توییتر روز چهارشنبه به اولین پلتفرم رسانه اجتماعی تبدیل شد که به شرکت های حشیش اجازه داد مارک ها و محصولات خود را در ایالات متحده عرضه کنند.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

شرکت Cresco Labs گفت: “این یک پیروزی بسیار بزرگ برای بازاریابان قانونی حشیش است.”