توییتر با eToro شریک می شود، به کاربران اجازه می دهد با کریپتو و تجارت سهام در بستر پلتفرم درگیر شوند

سال گذشته، eToro به منظور گسترش حضور خود در بازار ایالات متحده، پلتفرم معاملاتی گتسبی مستقر در ایالات متحده را به مبلغ 50 میلیون دلار (تقریباً 400 کرور) به صورت نقدی و سهام عادی خریداری کرد. انتظار می‌رود که قرارداد آن با توییتر در زمان آتی پایگاه کاربران خود را افزایش دهد.

eToro که مقر آن در تل آویو یافو اسرائیل است، یک سرویس کارگزاری آنلاین است. از زمان آغاز به کار آن در سال 2007، این پلت فرم خدمات معاملاتی را برای دارایی های سنتی مانند سهام ارائه می دهد. در سال 2019، خدمات تجارت کریپتو را به عنوان بخشی از پیشنهادات خود گنجاند. طبق آمار Statista، eToro در حدود مارس 2022 به 28.5 میلیون کاربر رسیده بود.

حمایت شخصی ماسک از Dogecoin نیز اغلب در توییت‌های او منعکس می‌شود و به طور تصادفی درباره برنامه‌های آینده برای توییتر بحث می‌شود.

ایلان ماسک، پس از تغییر مختصر لوگوی پرنده آبی توییتر با لوگوی Dogecoin، گامی در جهت «دوستانه‌تر رمزنگاری» این پلتفرم برداشته است. توییتر همکاری خود را با eToro نهایی کرده است تا بیش از 450 میلیون کاربر فعال خود را قادر سازد تا از داخل برنامه به تجارت رمزنگاری دسترسی داشته باشند. اعلام این توسعه ابتدا توسط eToro در روز پنجشنبه، 13 آوریل فاش شد. با این کار، ماسک هدف توییتر را از یک پلت فرم شبکه اجتماعی به یک برنامه چند منظوره مبتنی بر قابلیت استفاده بیشتر تغییر می دهد.

“بسیار هیجان‌زده‌ام از راه‌اندازی یک مشارکت جدید $Cashtags با توییتر که به کاربران توییتر امکان می‌دهد تا قیمت‌های لحظه‌ای را برای طیف گسترده‌تری از سهام، ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌ها و همچنین داشتن گزینه سرمایه‌گذاری از طریق eToro ببینند.” شرکت گفت در یک توییت، توسعه را اعلام کرد.

توییتر برای اولین بار در دسامبر 2022 به راه اندازی دلار Cashtags اشاره کرد. در آن زمان، این پلتفرم شروع به نمایش قیمت ها و مسیر حرکت بازار ارزهای دیجیتال از طریق جستجوی ساده در نام آنها کرده بود.

در نوامبر 2022، طبق گزارش ها، توییتر اسنادی را به وزارت خزانه داری ایالات متحده ارسال کرد تا تأییدیه هایی را برای عملکرد به عنوان یک پردازشگر پرداخت نه تنها برای تراکنش های آنلاین، بلکه برای تراکنش های رمزنگاری انجام دهد. اگر برنامه‌های ماسک محقق شود، توییتر به زودی می‌تواند انتقال پول و همچنین خدمات مبادله ارز رمزنگاری به فیات را تسهیل کند.

هفته گذشته، ماسک لوگوی توییتر را با لوگوی Dogecoin جایگزین کرد و به قولی که چند سال پیش به یک کاربر تصادفی توییتر داده بود عمل کرد. این اقدام باعث ایجاد جنون در بخش کریپتو شد و قیمت DOGE را تنها در چند ساعت بیش از 22 درصد افزایش داد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

تحت شراکت خود با توییتر، eToro بخشی از سرویس جدید توییتر به نام $Cashtags خواهد بود.

ماسک از زمان خرید توییتر در سال گذشته به مبلغ 44 میلیارد دلار (تقریباً 3,60,133 کرور)، تغییرات زیادی را در این پلتفرم ایجاد کرده است. با توجه به رویکرد شخصی طرفدار کریپتو، این میلیاردر در مورد دوستی رمزنگاری توییتر با ویژگی های جدیدتر بسیار پر سر و صدا بوده است.