توییتر در تلاش است تا تولیدکنندگان محتوای بیشتری را به این پلتفرم بکشاند. در اوایل سال جاری، این شرکت به کاربران اجازه داد اشتراک پولی را برای محتوای خود در این پلتفرم ارائه دهند.
© تامسون رویترز 2023
توییتر در تلاش است تا تولیدکنندگان محتوای بیشتری را به این پلتفرم بکشاند. در اوایل سال جاری، این شرکت به کاربران اجازه داد اشتراک پولی را برای محتوای خود در این پلتفرم ارائه دهند.
© تامسون رویترز 2023
توییتر گفت که سازندگان محتوا سهمی از درآمد حاصل از تبلیغات نمایش داده شده در پاسخ های خود را دریافت خواهند کرد و افزود که سازندگان برای واجد شرایط بودن باید کاربران تایید شده با حداقل 5 میلیون بار نمایش در پست های خود در هر یک از 3 ماه گذشته باشند و یک Stripe داشته باشند. حساب پرداخت
اقدام ماسک برای به اشتراک گذاشتن درآمد حاصل از تبلیغات با برخی از سازندگان محتوایش، چند روز پس از آن صورت میگیرد که پلتفرمهای متا مارک زاکربرگ با اپلیکیشن Threads خود، چالش مستقیمی را برای توییتر راهاندازی کرد. Threads از آن زمان تاکنون توانسته است بیش از 100 میلیون ثبت نام را طی پنج روز پس از راه اندازی انجام دهد. توییتر متا را تهدید به شکایت کرده و آن را متهم به استخدام کارمندان سابقی کرده است که به اسرار تجاری و سایر اطلاعات محرمانه دسترسی داشتند.
توییتر هفته گذشته محدودیتی موقت برای تعداد توییتهایی که کاربران میتوانند هر روز ببینند، قرار داده بود، اقدامی که واکنشهایی را برانگیخت و میتواند تلاشهای این شبکه اجتماعی برای جذب تبلیغکنندگان را تضعیف کند. محدودیت اعمال شده برای «نمود به سطوح شدید حذف داده ها و دستکاری سیستم»، آخرین تغییر شرکت متعلق به ماسک است. این شرکت شاهد فرار تبلیغکنندگان در میان نگرانیها در مورد رویکرد ماسک به قوانین تعدیل محتوا است که بر درآمد آن تأثیر میگذارد.
توییتر روز پنجشنبه اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوای منتخب در پلت فرم رسانه های اجتماعی واجد شرایط دریافت بخشی از درآمد تبلیغاتی شرکت خواهند بود.
ایلان ماسک، میلیاردری که اکتبر گذشته توییتر را خرید، قبلاً گفته بود که این شرکت کل درآمد اشتراک را در سال اول بدون احتساب هزینههای درگاه پرداخت به سازندگان منتقل میکند.