توییتر دکمه ویرایش را محدود می کند، فقط پنج ویرایش در 30 دقیقه مجاز است: گزارش




منبع

توییتر هفته گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی ایجاد دکمه ویرایش در سایت میکروبلاگینگ است. این ویژگی در ابتدا برای مشترکین آبی توییتر در کشورهای منتخب قبل از انتشار گسترده در دسترس خواهد بود. این ویژگی ویرایش مورد انتظار کاربران را قادر می سازد تا در عرض 30 دقیقه به عقب برگردند و توییت های خود را ویرایش کنند. با این حال، طبق گزارش ها، توییتر کاربران را به انجام تنها پنج ویرایش در این مدت محدود می کند. این ویژگی جدید می‌توانست توسط غول رسانه‌های اجتماعی اضافه شود تا کاربران از کاوش در ویژگی ویرایش جدید جلوگیری کنند.

طبق گزارش TechCrunch، ظاهرا توییتر تایید کرده است که دکمه ویرایش جدید به کاربران اجازه می‌دهد تنها پنج بار توییت‌های خود را در مدت 30 دقیقه ویرایش کنند. در این مدت، آنها می توانند اشتباهات تایپی را تصحیح کنند، فایل های رسانه ای را آپلود کنند و برچسب ها را ویرایش کنند.

توییتر هفته گذشته جزئیات مربوط به دکمه ویرایش را فاش کرد. تایید شده است که توییت ویرایش شده با نماد، برچسب و مهر زمانی مشخص می شود که نشان می دهد بهینه سازی شده است. کاربران می توانند تاریخچه ویرایش توییت را به همراه پست اصلی بررسی کنند. توییتر همچنین از قابلیت واگرد رونمایی کرده است که به کاربران اجازه می دهد توییت را در عرض سی ثانیه پس از زدن دکمه ارسال لغو کنند.

به محض رفع این پیچیدگی ها، طبق گزارش ها، توییتر این ویژگی را برای کاربران Twitter Blue در استرالیا، کانادا و ایالات متحده منتشر خواهد کرد. نگرانی هایی وجود دارد که از ویژگی ویرایش برای انتشار اطلاعات غلط سیاسی یا کلاهبرداری های رمزنگاری استفاده شود. با این حال، این موارد استفاده را تنها زمانی می توان مطالعه کرد که این ویژگی برای یک پایگاه کاربر گسترده تر در دسترس باشد.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که دکمه ویرایش در ابتدا برای مشترکین آبی توییتر در نیوزلند در دسترس خواهد بود. ظاهرا توییتر با این ویژگی جدید رفتار کاربران را مشاهده می کند. علاوه بر این، ظاهراً در حال فکر کردن است که آیا محدودیت ویرایش باید در مدت زمان تعیین شده تغییر کند یا خیر.