توییتر چند روز پس از معرفی ویژگی در کانادا و استرالیا، دکمه ویرایش را برای مشترکین پولی به کار می‌برد.

توییتر در یک توییت رسمی اعلام کرد که در حال گسترش آزمایش ویرایش توییت به ایالات متحده است که در حال حاضر محدود به اعضای Twitter Blue است.

توییت های ویرایش شده دارای یک نماد و مهر زمانی برای نمایش آخرین ویرایش پست خواهند بود. کاربران می توانند برای مشاهده تاریخچه ویرایش و نسخه های قبلی پست، روی برچسب یک توییت ویرایش شده کلیک کنند.

با این حال، توییتر و ناظران آن در مورد اینکه آیا اجازه ویرایش توییت‌ها می‌تواند منجر به اثرات مضری مانند انتشار اطلاعات نادرست شود، بحث کرده‌اند.

آن‌ها در حال حاضر به قابلیتی دسترسی دارند که توییت‌ها را تا یک دقیقه نگه می‌دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از انتشار پست، توییت را بررسی کرده و آن را «لغو» کنند.

توییتر مستقر در سانفرانسیسکو در حال حاضر پس از چند ماه دعوای حقوقی، با کارآفرین میلیاردر، ایلان ماسک، که در اوایل سال جاری پیشنهاد خرید این شرکت رسانه های اجتماعی را در قراردادی 44 میلیارد دلاری (تقریباً 361600 روپیه) داده بود، در حال تلاش برای دستیابی به توافق است.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کاربران توییتر برای سال‌ها خواستار امکان ویرایش توییت‌های خود پس از انتشار آن‌ها بوده‌اند که عمدتاً برای رفع خطاهایی مانند اشتباهات تایپی هستند.

این شرکت رسانه‌های اجتماعی روز پنجشنبه، چند روز پس از راه‌اندازی این ویژگی به‌طور گسترده در کانادا، استرالیا و نیوزلند اعلام کرد که توییتر به تدریج دکمه ویرایش را برای مشترکین پولی خود در ایالات متحده در دسترس قرار می‌دهد.

توییتر در ماه سپتامبر اعلام کرد مشترکینی که ماهانه 4.99 دلار (تقریباً 410 روپیه) برای Twitter Blue پرداخت می کنند، می توانند توییت های خود را “چند بار” در عرض 30 دقیقه پس از انتشار ویرایش کنند.

اوایل این هفته، توییتر این ویژگی را برای کاربرانی که در استرالیا، کانادا و نیوزلند مشترک سرویس آبی آن هستند، ارائه کرد تا بتوانند توییت‌هایی را ویرایش کنند. شرکت فناوری مستقر در سانفرانسیسکو در توییتی اعلام کرد که تست ابزار ویرایش که مدت ها انتظارش را می کشید “به خوبی انجام شد”، بنابراین به طور گسترده در دسترس قرار می گیرد و افزود که “به زودی” به ایالات متحده می آید.

© تامسون رویترز 2022