در تماس اخیر با یک گروه صنعت تبلیغات، یک نماینده توییتر گفت که این پلتفرم در نظر دارد ناظران محتوای خود را که بسیاری از آنها از طریق فروشندگان شخص ثالث قرارداد دارند، به داخل بیاورد.
پلتفرم رسانههای اجتماعی روز پنجشنبه در ایمیلی به تبلیغکنندگان اعلام کرد که توییتر بهمحض هفته آینده کنترلهای جدیدی را به کار میگیرد تا به شرکتها اجازه دهد تبلیغات خود را در بالا یا پایین توییتهایی که حاوی کلمات کلیدی خاصی هستند، نشان دهند.
به گفته این منبع، نماینده توییتر گفت که ورود ناظران محتوا به داخل توییتر به پلتفرم اجازه می دهد تا برای زبان های غیرانگلیسی بیشتر سرمایه گذاری کند.
در ایمیلی که روز پنجشنبه به تبلیغکنندگان ارسال شد، که توسط رویترز بررسی شد، آمده است که نسخه اصلاحشده سرویس اشتراک توییتر به نام Twitter Blue از روز جمعه عرضه خواهد شد.
توییتر نزدیک به 90 درصد از درآمد خود را از فروش تبلیغات دیجیتال به دست می آورد. ماسک اخیراً “کاهش شدید درآمد” را به سازمان های حقوق مدنی نسبت داده است که برندها را تحت فشار قرار داده اند تا تبلیغات توییتر خود را متوقف کنند.
© تامسون رویترز 2022
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
منبع
در یادداشت توییتر خطاب به تبلیغکنندگان آمده است: «ما بازیگران بد، حسابهای اسپم و کاربرانی را که در فعالیتهای مجرمانه/غیرقانونی شرکت میکنند، بازنمیگردانیم».
ایمیل توییتر با اشاره به توییت ماه گذشته ماسک مبنی بر اینکه توییتر حسابهای تعلیق شدهای که قانون را نقض نکردهاند بازگرداند، این حسابها بخشی از “بازگرداندن عفو عمومی” نبودند.
توییتر که بسیاری از اعضای تیم ارتباطی خود را از دست داده است، بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.
توییتر که بسیاری از اعضای تیم ارتباطی خود را از دست داده است، بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.
در این ایمیل آمده است که قیمت اشتراک 7 دلار (تقریباً 500 روپیه) در ماه در وب و 11 دلار (تقریباً 800 روپیه) در ماه در دستگاه های اپل خواهد بود.
اشتراک به حسابها اجازه میدهد تا یک علامت تأیید تأیید شده دریافت کنند. طبق ایمیل، حسابهای افراد یک چک آبی دریافت میکنند، در حالی که علامتهای چک طلایی و خاکستری نشاندهنده حسابهای تجاری و دولتی هستند.
توییتر همچنین به تبلیغکنندگان گفت که تبلیغات را از پروفایلهای ذکر شده در مقاله واشنگتن پست در روز سهشنبه حذف کرده است، که گزارش میداد تبلیغات در حسابهای توییتر ملیگرایان سفیدپوست ظاهر شده است.
یک سخنگوی اسنپ به رویترز گفت که اسنپ که مالک برنامه پیامرسانی عکس اسنپ چت است، تبلیغات خود در توییتر را در حین بررسی این موضوع متوقف کرده است.
کنترلهای جدید بخشی از تلاش توییتر برای اطمینان دادن و جذب مجدد تبلیغکنندگانی است که از زمانی که در ماه اکتبر توسط میلیاردر ایلان ماسک خریداری شد، تبلیغات را از پلتفرم حذف کردند، در میان گزارشهایی که از سوی گروههای حقوق مدنی مبنی بر افزایش سخنان نفرتانگیز از زمان خرید و پس از چندین ممنوعیت افزایش یافته است. یا حساب های معلق بازگردانده شدند.