تیم بارک و کالیکس برای مبارزه با زورگویی سایبری

تبلیغات

برای تعاملات 2023 کنفرانس مشتری 5-7 ژوئن، شهر نیویورک ثبت نام کنید

سال گذشته، Calix یک همکاری استراتژیک با Bark را اعلام کرد. Calix یکی از ارائه دهندگان پیشرو جهانی پلتفرم ها، سیستم ها و خدمات نرم افزاری و ابری است که ارائه دهندگان خدمات باند پهن (BSP) از آن برای ارائه یک شبکه دسترسی یکپارچه و خانه هوشمند فردا استفاده می کنند.

متأسفانه، خانواده ها با خطرات دیجیتالی متعددی مواجه هستند که فرزندانشان را به صورت شبانه روزی تهدید می کند. با ترکیب نیروها، کالیکس و بارک سطح – و انتظارات – را در مورد آنچه که شرکت های فناوری مسئول می توانند و باید برای محافظت از زندگی فرزندان ما انجام دهند، افزایش داده اند.



منبع

علاوه بر این، راه‌حل Bark هشدارهای قابل تنظیمی را ارائه می‌کند که به والدین و سرپرستان اجازه می‌دهد انواع هشدارهایی را که دریافت می‌کنند شخصی‌سازی کنند، بنابراین می‌توانند بر انواع خاصی از محتوای مربوط به آنها تمرکز کنند. این قابلیت بسیار مهم است، زیرا تک تک کودکان دارای سطوح بلوغ متفاوتی هستند و به والدین اجازه می‌دهد تا نوع محتوایی را که کودکان به آن دسترسی دارند شخصی‌سازی کنند. نتیجه، فرصتی برای ایجاد درجه قابل توجهی از اعتماد بین والدین و فرزند است.

Bark از الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل محتوای پیام های دیجیتال و شناسایی تهدیدات احتمالی استفاده می کند. این نرم‌افزار می‌تواند متن، تصاویر و ویدیوها را تجزیه و تحلیل کند و الگوهایی را که ممکن است نشان‌دهنده آزار سایبری، تهدید به خشونت یا سایر رفتارهای خطرناک باشد، تشخیص دهد.

افکار بسته

وقتی Bark یک مشکل بالقوه را تشخیص می‌دهد، هشداری را برای والدین یا قیم کودک ارسال می‌کند و خلاصه‌ای از محتوایی که باعث ایجاد هشدار شده است. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند راهنمایی در مورد نحوه رسیدگی به وضعیت و پیشنهاد منابع برای پشتیبانی بیشتر ارائه دهد.