جام جهانی فوتبال 2022 قطر: چگونه پخش زنده تماشا کنیم؟

گروه B: انگلستان، ایران، ایالات متحده آمریکا، ولز

نحوه تماشای جام جهانی فوتبال 2022 در کانادا

بنابراین هیچ هزینه اشتراکی وجود ندارد که کسی باید بپردازد. شما فقط می توانید برنامه را دانلود کنید و شروع به تماشای فوتبال کنید. این شرکت قرارداد پخش تلویزیونی مسابقات فیفا در هند را در سال گذشته منعقد کرد و با کیفیت 4K در دسترس خواهد بود. برنامه JioCinema برای دانلود در دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است.

گروه F: بلژیک، کانادا، مراکش، کرواسی

گروه C: آرژانتین، عربستان سعودی، مکزیک، لهستان

رویدادهای مهم تلویزیونی نیز به تدریج به سمت پخش آنلاین می روند. در هند، جام جهانی فوتبال 2022 به صورت زنده در اپلیکیشن و وبسایت JioCinema پخش خواهد شد. این بازی‌ها بدون هزینه پخش می‌شوند و تفسیر آن به زبان‌های انگلیسی، هندی، مالایایی، بنگالی و تامیل در دسترس است.

گروه D: فرانسه، دانمارک، تونس، استرالیا

در کانادا، تمام مسابقات جام جهانی به صورت زنده از طریق TSN (شبکه ورزشی)، وب سایت TSN.ca و برنامه TSN پخش می شود.

در ایالات متحده، اپلیکیشن Peacock مکانی مناسب برای پخش رایگان 12 بازی اول جام جهانی فوتبال 2022 است. پس از آن، از 24 نوامبر، باید به Peacock Premium ارتقا دهید تا 52 بازی باقیمانده مسابقات را تماشا کنید. پخش زنده به زبان اسپانیایی خواهد بود، در حالی که هزینه اشتراک Premium 5 دلار است.

گروه E: اسپانیا، آلمان، ژاپن، کاستاریکا

نحوه تماشای جام جهانی فوتبال 2022 در استرالیا

در بریتانیا، پخش جام جهانی 2022 در سراسر سرویس‌های بی‌بی‌سی و آی‌تی‌وی بدون هزینه پخش خواهد شد. فیکسچرها همچنین برای پخش آنلاین از طریق BBC iPlayer و ITVX در دسترس خواهند بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، حق پخش به زبان انگلیسی در اختیار فاکس است و مسابقات از کانال های فاکس و FS1 پخش می شود. پخش های تلویزیونی به زبان اسپانیایی در Telemundo متعلق به NBC خواهد بود.

دور حذفی از 3 دسامبر آغاز می شود، مرحله یک چهارم نهایی در 9 دسامبر و مرحله نیمه نهایی در 13 دسامبر برگزار می شود.

جام جهانی فوتبال 2022: چگونه تماشا کنیم؟

بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2022 یکشنبه 20 نوامبر از ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز می شود. کشور میزبان قطر با 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه البیت الخور به مصاف اکوادور خواهد رفت. این مسابقات قرار است در 20 دسامبر به پایان برسد.

برنامه جام جهانی فوتبال 2022

شما می‌توانید تمام رویدادهای جام جهانی در هند را هم در قالب استاندارد تلویزیونی و هم از طریق پخش آنلاین مشاهده کنید. این مسابقات در شبکه تلویزیونی پولی DTH (مستقیم به خانه) Sports18 پخش می شود – به طور خاص، کانال های بعدی Sports18 و Sports 18 HD. طبق TelecomTalk، این کانال ها در Tata Play، Airtel DTH، Jio TV+، Sun Direct، Dish TV و D2H در دسترس هستند.

گروه A: قطر (میزبان)، اکوادور، سنگال، هلند

گروه H: پرتغال، غنا، اروگوئه، جمهوری کره

نحوه تماشای جام جهانی فوتبال 2022 در ایالات متحده

نحوه تماشای جام جهانی فوتبال 2022 در هند

هواداران استرالیایی که واجد شرایط حضور در پنجمین دوره متوالی جام جهانی هستند، می‌توانند از طریق سرویس SBS – SBS و SBS VICELAND، کانال دومی است که برای زمانی که دو بازی همزمان برگزار می‌شوند، مفید است. همچنین می توانید بازی ها را به صورت رایگان از طریق وب سایت SBS On Demand پخش کنید.

نحوه تماشای جام جهانی فوتبال 2022 در انگلستان

گروه G: برزیل، صربستان، سوئیس، کامرون

در اینجا نگاهی به هشت گروه، علامت های A–H، برای جام جهانی فوتبال 2022 داریم:

32 تیم در یک دوره 29 روزه در 64 مسابقه با هم رقابت خواهند کرد. ملت ها به هشت گروه چهار تیمی تقسیم می شوند که از این میان تنها دو تیم برتر به مرحله یک شانزدهم نهایی یا مرحله حذفی راه می یابند. برنده در نهایت در 20 دسامبر تعیین خواهد شد و هر تیم فقط یک ضربه برای اثبات ارزش خود دریافت می کند – بدون بازی برگشت، همانطور که در تورنمنت های اروپایی مانند لیگ قهرمانان اروپا دیده می شود.

جام جهانی فوتبال 2022 یک جام ویژه است و قطر اولین کشور خاورمیانه است که میزبان این رویداد معتبر است. و به همین دلیل، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال به جای ژوئن به برنامه زمستانی تغییر یافته است تا از گرمای سوزان تابستان عربی جلوگیری شود – که اولین جام جهانی زمستانی را در تاریخ خود رقم زد. فرانسه قصد دارد از عنوان قهرمانی خود در سال 2018 دفاع کند، در حالی که اسطوره آرژانتینی، لیونل مسی، قبل از خداحافظی با این مسابقات، آخرین ضربه خود را برای بالا بردن جام جهانی به دست می آورد.

جام جهانی فوتبال 2022 قطر چه زمانی آغاز می شود؟