جایزه بزرگ بریتانیا فرمول 1 2023: زمان بندی در هند، نحوه تماشا

مسابقه ویژه: یکشنبه 9 ژوئیه، ساعت 14:25 (IST)

فرمول 3 جایزه بزرگ بریتانیا 2023: زمان بندی در هند

فرمول 1 برای گرندپری بریتانیا، دهمین دور مسابقات قهرمانی فرمول 1 2023، پس از یک فاصله کوتاه تنها یک هفته از گرندپری اتریش، بازگشت. آخر هفته مسابقه برای F1 از جمعه، 7 جولای شروع می شود و تا یکشنبه، 9 جولای ادامه دارد. این یک آخر هفته مسابقه استاندارد برای F1 است که در برنامه هیچ مسابقه سرعتی وجود ندارد، و جلسات مسابقه شامل گرم کردن آخر هفته، سه جلسه تمرین، مقدماتی و مسابقه اصلی.

مسابقه: یکشنبه 9 ژوئیه، ساعت 16:25 (IST)

فرمول 1 جایزه بزرگ بریتانیا 2023: انتظار چه چیزی

مسابقات سری پشتیبانی برای F2، F3 و پورشه سوپرکاپ در طول آخر هفته جایزه بزرگ بریتانیا برگزار می‌شود، بنابراین انتظار یک آخر هفته شلوغ مسابقه‌ای در سیلورستون را داشته باشید. رانندگان هندی F2، Jehan Daruvala و Kush Maini، پس از عملکرد ضعیف در دو آخر هفته متوالی مسابقات F2، رتبه خود را در جدول رده بندی F2 پایین آورده اند، به طوری که Maini نتوانست از یک شبکه خوب استفاده کند و دارووالا تنها دهم در مسابقه ویژگی است. هر دو امیدوارند در سیلورستون عملکرد بهتری داشته باشند.

مسابقه: یکشنبه 9 ژوئیه، ساعت 19:30 (IST)

فرمول 2 جایزه بزرگ بریتانیا 2023: زمان بندی در هند

تمرین: جمعه 7 ژوئیه، ساعت 13:15 (IST)

با توجه به اینکه تعداد بردهای متوالی مکس ورشتاپن اکنون به 5 رسیده است، به همراه تداوم تسلط قهرمان دو دوره جهان و ماشین مسابقه ردبول، به نظر می رسد که قهرمانی احتمالاً به راه خود ادامه خواهد داد. راننده هلندی با وجود اینکه هنوز در نیمه راه فصل 2023 نرسیده ایم، با 81 امتیاز نسبت به پرز نفر دوم جدول رده بندی برتری دارد.

تمرین 3: شنبه 8 ژوئیه، ساعت 16:00 (IST)

مقدماتی: شنبه 8 ژوئیه، ساعت 21:15 (IST)

تمرین 1: جمعه 7 ژوئیه، ساعت 17:00 (IST)

مقدماتی: جمعه 7 ژوئیه، ساعت 19:35 (IST)

گرم کردن آخر هفته: پنجشنبه 6 ژوئیه، ساعت 22:00 (IST)

تمرین 2: جمعه 7 ژوئیه، ساعت 20:30 (IST)

طرفداران F1 در هند برای تماشای جایزه بزرگ بریتانیا 2023 در هند، همراه با مسابقات سری های پشتیبانی برای F2، F3 و پورشه سوپرکاپ، باید برنامه F1 TV را همراه با اشتراک F1 TV Pro داشته باشند.

مقدماتی: جمعه 7 ژوئیه، ساعت 6:40 بعد از ظهر (IST)

مسابقه سرعت: شنبه 8 ژوئیه، ساعت 5:45 بعد از ظهر (IST)

مسابقه سرعت: شنبه 8 ژوئیه، ساعت 13:50 (IST)

پیست سیلورستون که خانه سنتی گرندپری بریتانیا است، به دلیل پیچ‌های سریع و فرصت‌های سبقت زیاد، به طور گسترده در میان بهترین پیست‌های مسابقه‌ای هدفمند در جهان در نظر گرفته می‌شود. همچنین مسابقه خانگی سه تیم فرمول 1 – مک لارن، ویلیامز و استون مارتین – و همچنین سه راننده در گرید فعلی (لوئیس همیلتون، جورج راسل و لاندو نوریس) است که تحت پرچم بریتانیا مسابقه می دهند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مسابقه ویژه: یکشنبه 9 ژوئیه، ساعت 12:50 بعد از ظهر (IST)

سوپرکاپ پورشه جایزه بزرگ بریتانیا 2023: زمان بندی در هند

مقدماتی: شنبه 8 ژوئیه، ساعت 19:30 (IST)

مکس ورشتاپن با پنجمین پیروزی متوالی خود در اتریش، برتری خود را در جدول رده بندی قهرمانی افزایش داد. چارلز لکلرک از فراری پس از کسب رتبه دوم، دوم شد، در حالی که هم تیمی ورشتاپن، سرجیو پرز، پس از عملکرد ضعیف در جلسه اصلی مقدماتی، 12 مکان را به دست آورد و سوم شد. ورشتاپن در مسابقه سرعت در اتریش نیز برنده شد و پرز دوم شد.

تمرین: جمعه 7 ژوئیه، 10:10 شب (IST)

تمرین: جمعه 7 ژوئیه، ساعت 14:35 (IST)

جایزه بزرگ بریتانیا فرمول 1 2023: چگونه در هند تماشا کنیم

همانطور که به نظر می رسد، مسابقات هیجان انگیزتری در پشت ورشتاپن اتفاق می افتد، با مکان های باقی مانده برای سکوها و حواشی نزدیک تر در جدول رده بندی در میان بقیه جدول. پرز پس از نمایش قوی در اتریش، با وجود کسب رتبه پانزدهم، جایگاه خود را در جایگاه دوم افزایش داد. گرندپری اتریش خود شاهد درامای زیادی بود و بسیاری از رانندگان به دلیل تجاوز از محدودیت های پیست با جریمه مواجه شدند. اگرچه بعید است که این یک عامل اصلی در Silverstone باشد.

تمام جلسات مسابقه در آخر هفته را می توان در برنامه در همه دستگاه های پشتیبانی شده از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و تلویزیون های هوشمند مشاهده کرد. همچنین می‌توانید از چندین دستگاه به طور همزمان برای فعال کردن زوایای دید و آمارهای مختلف استفاده کنید که می‌توان آن‌ها را همراه با تلویزیون F1 و فیدهای پخش جهانی مشاهده کرد.

فرمول 1 جایزه بزرگ بریتانیا 2023: زمان بندی در هند