جدول زمانی راه اندازی جهانی Vivo Y11 (2023) فاش شد، به صفحه نمایش ال سی دی اسپورت Full HD+: گزارش

Tipster Paras Guglani (از طریق Pricebaba) جدول زمانی راه اندازی و همچنین مشخصات کلیدی Vivo Y11 (2023) را فاش کرده است. بر اساس این گزارش، Vivo Y11 (2023) تا پایان ماه مارس در چین عرضه خواهد شد، در حالی که، در بازارهای جهانی، عرضه در ماه آوریل انجام خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه هنوز توسط این شرکت تایید نشده است. علاوه بر این، مشخصات فاش شده این گوشی نشان می دهد که این گوشی با تعدادی ارتقاء نسبت به مدلی که در سال 2019 معرفی شد، عرضه خواهد شد.

Vivo Y11 (2023) می تواند به زودی توسط سازنده چینی گوشی های هوشمند در چین و همچنین بازارهای جهانی عرضه شود. ظاهراً گوشی آتی نسبت به مدل قبلی خود که در سال 2019 عرضه شد دارای چندین ارتقاء خواهد بود. مشخصات ظاهری این گوشی به بیرون درز کرده و به صورت آنلاین منتشر شده است که به یک SoC مدیاتک اشاره دارد. همچنین گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD + LCD است و روی اندروید 13 اجرا می شود. در همین حال، جدول زمانی عرضه گوشی نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

علاوه بر این، این گزارش همچنین به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی در Vivo Y11 (2023) اشاره می کند. بر اساس جزئیات به اشتراک‌گذاشته شده توسط اطلاعات، این گوشی دارای شاسی پلی کربنات و دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا است.

بر اساس این گزارش، Vivo Y11 (2023) دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ LCD است. گفته می شود که این دستگاه از تراشه مدیاتک تغذیه می کند. با این حال، جزئیاتی در مورد نام دقیق چیپست وجود ندارد. گوشی آماده 4G خواهد بود. این دستگاه به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. این گوشی بر روی اندروید 13 اجرا خواهد شد.

Vivo Y11 (2019) با اندروید 9 با سیستم عامل Funtouch 9 در بالا راه اندازی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.35 اینچی HD+ (720×1544 پیکسل) LCD با ناچ قطره ای است. این دستگاه از یک پردازنده 12 نانومتری هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 439 SoC به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع