جشنواره بزرگ هندی آمازون 2022 بیشترین رشد را در فصل جشن ثبت کرد، فروش گوشی های هوشمند غالب است

موبایل ها و لوازم جانبی در این فصل در مقایسه با جشنواره بزرگ هندی آمازون (AGIF) 2021 رشد دو رقمی قوی داشته اند و در مقایسه با میانگین روزهای کاری، 5 برابر بیشتر است، به طوری که 80 درصد مشتریان از شهرهای سطح 2 و 3 هستند.

در این گزارش آمده است که بیش از 1.5 میلیون مشتری جدید از مد و زیبایی آمازون خرید کردند که بیش از 85 درصد از شهرهای سطح 2 و فراتر از آن بودند.

تیواری گفت: «کارت اعتباری کلی (شامل CBCC و EMI) بیشترین سهم تراکنش (47 درصد) را دارد – بنابراین کارت اعتباری کلی ترجیح داده شده برای خرید در آمازون در طول GIF بود، با هر 1 از 2 تراکنش روی کارت اعتباری. .

پلتفرم تجارت الکترونیک آمازون هند بیشترین رشد را در فروش فصل جشن به ثبت رسانده است که 80 درصد از خریداران از سطح 2 و شهرهای فراتر از آن هستند.

از هر 4 خرید، 1 خرید در EMI و 3 از 4 خرید EMI در EMI بدون هزینه انجام شده است. ثبت نام های Amazon Pay Later در این فصل جشن نسبت به میانگین روز کاری 4 برابر افزایش یافته است؛ با ثبت نام 6.5 میلیون در طول GIF 2022، Amazon Pay Later. در این گزارش آمده است که از نقطه عطف 6 میلیون ثبت نام عبور کرده است.

آمازون ادعا می کند که مشارکت 11 میلیون فروشنده را داشته است که شامل 2 میلیون فروشگاه محلی است.

در حالی که این شرکت جزئیات فروش کلی را که در طول AGIF 2022 به ثبت رسانده است، فاش نکرد، مانیش تیواری، معاون رئیس آمازون هند گفت: “این بهترین فروش جشنواره تا کنون” برای شرکت بوده است.

تیواری گفت: “بیش از 35,000 فروشنده بالاترین فروش یک روزه خود را مشاهده کردند. بیش از 650 فروشنده کرورپاتیس شدند (فروش بیش از 1 کرور روپیه) و 23,000 فروشنده به لخپاتیس (بیش از 1 میلیون روپیه فروش) تبدیل شدند.”


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

آمازون در گزارش فروش فصل جشن گفت: “بیش از 10 میلیون مشتری برای اولین بار در آمازون گوشی های هوشمند خریداری کردند. برندهای ترجیحی مشتریان شیائومی، سامسونگ (سری M)، Realme، iQOO، OnePlus و Apple بودند.”

اکثر خریداران از کارت های اعتباری برای خرید محصولات روی پلت فرم استفاده می کردند.

هر 8 نفر از 10 خریدار از طریق محصولاتی مانند Amazon Pay Later، کارت نقدی EMI، کارت اعتباری EMI، NBFC EMI و غیره به اعتبار دسترسی داشتند.

پلتفرم تجارت الکترونیک در بخش قیمتی میان رده با حدود 80 درصد فروش در زیر روپیه، جذب قوی شد. دسته 15000.

فروش تلفن های همراه بر فروش آنلاین جشن ها غالب شد و آمازون نیز کشش را برای گوشی های هوشمند 5G ثبت کرد.