جنرال موتورز قصد دارد در خودروهای برقی آینده اپل کارپلی و اندروید اتو را با سیستم اطلاعات سرگرمی گوگل جایگزین کند.

ادوارد کومر، مدیر ارشد دیجیتال جنرال موتورز، و مایک هیمچه، مدیر اجرایی تجربه دیجیتال کابین خلبان، در این باره گفت: جنرال موتورز از تمرکز مهندسان و سرمایه گذاری روی یک رویکرد برای اتصال محکم تر سیستم اطلاعات سرگرمی و ناوبری داخل خودرو با ویژگی هایی مانند کمک رانندگی سود می برد. مصاحبه.

جنرال موتورز از سال 2019 با گوگل همکاری می‌کند تا پایه‌های نرم‌افزاری برای سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی را توسعه دهد که با سایر سیستم‌های خودرو مانند دستیار راننده سوپر کروز جنرال موتورز ادغام شوند. این خودروساز در حال تسریع استراتژی برای خودروهای برقی خود است تا پلتفرمی برای خدمات اشتراک دیجیتال باشند.

هیمچه به رویترز گفت: «ما بسیاری از ویژگی‌های جدید کمک راننده داریم که بیشتر با ناوبری همراه هستند. ما نمی‌خواهیم این ویژگی‌ها را به گونه‌ای طراحی کنیم که به داشتن تلفن همراه وابسته باشد.»

جنرال موتورز در حال طراحی سیستم های ناوبری و اطلاعات سرگرمی داخلی برای خودروهای برقی آینده با مشارکت گوگل آلفابت است.

سیستم‌های Apple CarPlay و Android Auto به کاربران این امکان را می‌دهند که صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند خود را در صفحه داشبورد خودرو منعکس کنند.

جنرال موتورز گفت که رانندگان همچنان می توانند با استفاده از اتصال بی سیم بلوتوث به موسیقی گوش دهند یا با تلفن های هوشمند اندرویدی یا آیفون تماس تلفنی برقرار کنند.

تصمیم به حذف تدریجی فناوری نمایش تلفن های هوشمند CarPlay یک شکست برای Apple Inc در رقابت با Google برای جذب املاک و مستغلات بیشتر در داشبورد خودرو در آمریکای شمالی است. برند شورلت جنرال موتورز در گذشته به ارائه مدل‌های بیشتری با CarPlay یا Android Auto نسبت به هر برند دیگری افتخار می‌کرد.

© تامسون رویترز 2023


ریلمی ممکن است بخواهد که Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تصمیم جنرال موتورز برای توقف ارائه این سیستم‌ها در خودروهای الکتریکی آینده، با شروع شورلت بلیزر 2024، می‌تواند به این خودروساز کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه رانندگی و شارژ خودروهای برقی توسط مصرف‌کنندگان ثبت کند.

جنرال موتورز قصد دارد به ارائه سیستم های آینه کاری Apple CarPlay و Android Auto در مدل های احتراقی خود ادامه دهد. جنرال موتورز گفت که صاحبان وسایل نقلیه مجهز به فناوری های آینه ای همچنان می توانند از این سیستم ها استفاده کنند.

تا سال 2035، هدف جنرال موتورز توقف تدریجی تولید خودروهای سبک احتراقی جدید است.

به گفته جنرال موتورز، خریداران خودروهای برقی جنرال موتورز با سیستم‌های جدید به Google Maps و Google Assistant، یک سیستم فرمان صوتی، بدون هزینه اضافی برای هشت سال دسترسی خواهند داشت. جنرال موتورز گفت که سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی آینده برنامه‌هایی مانند سرویس موسیقی Spotify، Audible و سایر خدمات را ارائه خواهند داد که بسیاری از رانندگان اکنون از طریق تلفن‌های هوشمند به آنها دسترسی دارند.

جنرال موتورز قصد دارد فناوری‌های پرکاربرد Apple CarPlay و Android Auto را که به رانندگان اجازه می‌دهد سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خودرو را دور بزنند، کنار بگذارد و به جای آن به سیستم‌های اطلاعات سرگرمی داخلی که با Google برای خودروهای برقی آینده توسعه داده شده‌اند، روی آورند.