جک ما به عنوان بخشی از بازسازی شرکت، کنترل گروه مورچه را واگذار کرد

پکن در سال‌های اخیر شرکت‌های بزرگ فناوری را هدف قرار داده است و در سال 2020 عرضه اولیه عمومی برنامه‌ریزی شده Ant را در هنگ کنگ در آخرین لحظه انجام داد. این لیست در آن زمان یک رکورد جهانی بود.

این بیانیه ساختار پیچیده قبلی شرکت را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد ما به‌طور غیرمستقیم 53.46 درصد از سهام گروه مورچه را کنترل می‌کند.

این شرکت روز شنبه اعلام کرد، میلیاردر چینی، جک ما، کنترل غول فین‌تک Ant Group را به عنوان بخشی از بازسازی، واگذار خواهد کرد.

ما از زمان سخنرانی که در آستانه لغو فهرست مورچه ها در سال 2020 از رگولاتورها انتقاد می کرد، عمدتاً از دید عموم ناپدید شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

“این تعدیل برای تقویت بیشتر ثبات ساختار شرکتی و پایداری توسعه بلندمدت ما در حال اجرا است.”

طبق اعلامیه عرضه اولیه عمومی Ant (IPO) که در سال 2020 در صرافی ها ثبت شد، گفته می شود که او کنترل شرکت را از طریق نهادهای مرتبط اعمال کرده است.

مقامات همچنین علی بابا را که ما یکی از بنیانگذاران و پیش از این ریاست آن بود، با جریمه 2.75 میلیارد دلاری (تقریباً 22600 کرور روپیه) به دلیل اعمال ناعادلانه متهم کردند.

این شرکت در بیانیه ای گفت: “هیچ سهامداری، به تنهایی یا به طور مشترک با سایر طرف ها، کنترلی بر Ant Group (پس از تکمیل تعدیل) نخواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: «در نتیجه، آقای جک ما (به عنوان فرد کنترل کننده Ant Group قبل از تعدیل در نظر گرفته می شد».

ما فقط 10 درصد از سهام Ant را دارد که یکی از شرکت‌های وابسته به گروه هولدینگ علی‌بابا غول تجارت الکترونیک است.

رگولاتورها در این هفته اعلام کردند که Ant مجوز جذب 10.5 میلیارد یوان (تقریباً 12300 کرور روپیه) برای بازوی مالی مصرف کننده خود را به دست آورده است که نشانه دیگری است مبنی بر اینکه مقامات ممکن است کنترل خود را بر شرکت کاهش دهند.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع Ma همچنان به داشتن حق رای در نهادی که مورچه را کنترل می کند، در کنار 9 مدیر اجرایی و کارمند مورچه که به آنها حق رای داده شده است، ادامه می دهد. در بیانیه آمده است که آنها با هم به طور مشترک شرکت را کنترل می کنند.