جیمز کامرون فاش کرد که صحنه های آواتار 3، آواتار 4 از قبل برای جلوگیری از “اثر چیزهای عجیب” گرفته شده است.

آواتار: راه آب اکنون در سینماهای هند به زبان‌های انگلیسی، هندی، کانادایی، مالایالام، تامیل و تلوگو در حال پخش است. آواتار 3 قرار است در دسامبر 2024 منتشر شود و پس از آن آواتار 4 در دسامبر 2026 منتشر شود.

تصور فیلمبرداری پشت سر هم از سه فیلم هرگز برای سالدانا دلهره آور به نظر نمی رسید، حداقل از منظر طرح و موضوع. “ما خواندن از طریق انجام دادیم، ما به طور گسترده در مورد جایی که هستیم بحث کردیم، ما آن ضربات را تعریف کردیم که متمایز بود [Avatar] 2 از 3،» او به EW گفت. “بنابراین از جایی که ایستاده بودم، هرگز احساس نکردم که ناراحت کننده است یا چیز دیگری، اما این فقط مربوط به مدت زمانی است که ما برای آماده شدن برای این کار صرف کرده ایم. جیم شما را بخشی از کل فرآیند می کند و صدای شما را می شنود. هر نیازی که شما داشته باشید، او به آن جزئیات توجه زیادی می‌کند و تا جایی که می‌تواند تلاش می‌کند تا نظرات شما را بپذیرد و ترکیب کند.»


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مطمئناً، ضبط پرفورمنس می‌تواند ستاره در حال بازگشت سیگورنی ویور را به یک نوجوان، Kiri تبدیل کند، اما محدودیت‌هایی برای ضبط عملکرد VFX وجود دارد. ترینیتی جو-لی بلیس نقش توکت، کوچکترین فرزند جیک و نیتیری را بازی می کند و زمانی که او حدوداً هفت ساله بود، برای فیلم آواتار 2 انتخاب شد. او اکنون 13 سال دارد. به طور مشابه، بیلی باس، 19 ساله، که نقش Tsireya از قبیله Metkayina خط ساحلی را بازی می کرد، حدود 12 ساله بود که برای قسمت دوم تست داد. اگرچه آنقدر برجسته نیست، تأثیرات پیری قطعاً در Stranger Things نتفلیکس قابل توجه است، جایی که صدای بازیگران مرد با هر فصل عمیق‌تر می‌شد. کامرون می‌خواست از آن اجتناب کند و در سریع‌ترین زمان ممکن قوس پاندوران را ساخت، در حالی که در پایان هر ورودی چند سوال بی‌پاسخ را کنار گذاشت. کامرون در این مصاحبه گفت: «می‌توانید آن را طعمه عاقبت بنامید، اما من سعی نمی‌کنم یک دنباله را توجیه کنم. ما قبلاً فیلم دیگری از d–n را فیلمبرداری کرده ایم. من مجبور نیستم آن را به کسی بفروشم.»

در حالی که آواتار: راه آب در سراسر سینماها موج می زند، جیمز کامرون کارگردان اکنون عبارت جدیدی به نام «اثر چیزهای عجیب» ابداع کرده است. این سازنده فیلم در گفتگو با اینترتینمنت ویکلی مدعی شد که فیلم‌های خاصی برای آواتار 3 و آواتار 4 همزمان با دومین فیلم آواتار گرفته شده است تا از بزرگ شدن ناگزیر بازیگران کودک و نشان دادن علائم پیری جلوگیری شود. این پروژه چند ساله باید در یک تولید واحد پوشش داده می شد، «در غیر این صورت، شما دریافت می کنید – و من چیزهای عجیب و غریب را دوست دارم – اما شما افکت Stranger Things را در جایی دریافت می کنید که آنها هنوز در دبیرستان باشند. [but] کامرون گفت: آنها انگار 27 ساله هستند.

نقد آواتار: راه آب: جیمز کامرون بزرگترین «فیلم بازی ویدیویی» را به ما می دهد

در حالی که برای سام ورثینگتون و زوئی سالدانا آسان بود که هر زمان وارد نقش‌های خود شوند، اما هرگز جلوی جهش رشد بازیگران کودک را گرفت. جک چمپیون، بازیگر نقش مایلز «عنکبوت» سوکورو، فرزندخوانده جیک سالی و نیتیری، ۱۴ ساله بود که فیلمبرداری آواتار: راه آب آغاز شد. کامرون به EW گفت: “ما با جک زمانی که او 14 و 15 ساله بود، تقریبا تا 16 سالگی تیراندازی کردیم. بنابراین در یک دوره 18 ماهه به او شلیک می کردیم.” این بازیگر اکنون بالغ است، او در نوامبر 18 ساله شد. تولید به‌طور مداوم بین صحنه‌های فیلمبرداری «راه آب»، کل «آواتار ۳» و «آواتار ۴» تغییر می‌کند.

اوایل سال جاری، تهیه‌کننده Avatar: The Way of Water، Jon Landau، تهیه‌کننده Avatar: The Way of Water در صحبت با Variety به طور خلاصه به روند فیلم‌برداری برای ادامه این فرانچایز اشاره کرد و خاطرنشان کرد که اقداماتی که انجام داده‌اند «دلایل تدارکاتی» دارد. و اکنون می دانیم چرا – برای جلوگیری از “اثر چیزهای عجیب”. کامرون همچنین ادعاهای جسورانه ای در مورد جهان آواتار خود داشت و اظهار داشت که حتی آماده است در صورت عملکرد ضعیف آواتار 2، این فرنچایز را با یک سه گانه پایان دهد.

آواتار: راه آب در اولین هفته اکران خود از مرز 600 میلیون دلار (حدود 5052 کرور) در باکس آفیس جهانی عبور کرده است. در حالی که بودجه تولید آن به صراحت ذکر نشده است، کامرون پیشنهاد کرد که این فیلم باید به “سومین یا چهارمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شود تا از بین برود.”