در حالی که قدرت سنتی سونی در بازیهای تکنفره است، بیش از نیمی از سرمایهگذاری پلیاستیشن در سال جاری بر روی بازیهای سرویس زنده است که بازیهای بهروز شده مداوم را ارائه میدهند.
سونی روز چهارشنبه گفت که موفقیت درام موفق The Last Of Us از شبکه تلویزیونی HBO باعث افزایش فروش سری بازیهایی که بر اساس آن ساخته شده است، در موردی برجسته از این گروه که فرنچایزهای محبوب خود را تغییر داده است.
سونی همچنین فرنچایز The Last Of Us را که شخصیتهایی را در حال تلاش برای بقا در ایالات متحده پسا آخرالزمانی به تصویر میکشد، به عنوان بخشی از تلاش برای تنوعبخشی فراتر از کنسولها به رایانه شخصی آورده است.
جیم رایان، مدیرعامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، در جلسه توجیهی سرمایهگذاران گفت: «ما میتوانستیم خیلی، خیلی واضح ببینیم که هر بار که یک قسمت از آن سریال کاهش مییابد، فروش بازی به طرز چشمگیری افزایش مییابد.
موفقیت این نمایشگاه نمونه قابل توجهی از تلاش های سونی برای هدایت کسب و کار در خطوط مختلف تجاری پس از تبدیل آن از یک سازنده الکترونیک به غول سرگرمی شامل بازی، موسیقی و فیلم است.
رایان بدون ارائه جزئیات گفت: «ما برنامههای نسبتاً جالب و کاملاً تهاجمی برای سرعت بخشیدن به ابتکارات خود در فضای ابری داریم که در طول ماههای آینده آشکار خواهند شد.
© تامسون رویترز 2023
سونی انتظار دارد درآمد رایانه های شخصی در سال مالی جاری به 450 میلیون دلار (حدود 3722 کرور روپیه) در مقایسه با 80 میلیون دلار (حدود 662 کرور روپیه) دو سال قبل برسد.
(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)