حالت جدید بازی God of War راگناروک اکنون زنده است. زره های جدید، دشمنان قوی تر و موارد دیگر را اضافه می کند

اول از همه، استودیو سانتا مونیکا در حال اضافه کردن شنل خرس سیاه بسیار درخواستی از صحنه آغازین بازی God of War Ragnarök است، با آمارهای آن بر قدرت و دفاع تمرکز دارد “با امتیازی که به فرارهای ثانیه آخر شما با یک رگبار از تکه های Bifröst پاداش می دهد. ” البته، از آنجایی که بازی به صورت تک شات ردیابی اجرا می شود، اجرای NG+ با پوشیدن «زره خرس سیاه» آغاز می شود. سپس Spartan Armor برای بازیکنان شیردل وجود دارد، که اساساً یک کریتوس با سینه برهنه است و هیچ امتیاز و آماری ندارد – قفل شده در ویژگی های سطح 1 – که به گیم پلی چالش برانگیزتر کمک می کند. زره را می توان در فروشگاه برادران هولدرا در ازای هکس سیلور تهیه کرد. زره‌های Ares و Zeus از God of War 2018 نیز در حالت New Game+ بازمی‌گردند. اولی شانس افتادن سنگ سلامتی را دارد، در حالی که دومی آسیب غوغا و رانیک را تا حد زیادی افزایش می دهد.

حالت جدید بازی God of War Ragnarök بالاخره آمد. استودیو سانتا مونیکا، توسعه‌دهنده، در یک توییت، آخرین به‌روزرسانی بازی بزرگ خود را تأیید کرد، که تجهیزات جدید، افسون‌ها، دشمنان قوی‌تر و موارد دیگر را برای دومین بار شما به Nine Realms به ارمغان می‌آورد. همانطور که انتظار می رفت، این حالت پس از پاک کردن God of War Ragnarök یک بار در هر سطح دشواری فعال می شود و مزیت حمل تجهیزات و مهارت های قفل نشده را به یک اجرا جدید می دهد. با این اوصاف، نمی‌توانید بازی را با دسترسی به فلش‌های Sonic و Hex شروع کنید، زیرا این فلش‌ها در پشت خط‌های جستجوی خاص در داستان اصلی قفل شده‌اند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

عرصه مبارزه در Niflheim نیز گسترش یافته است و به شما امکان می‌دهد در نقش کریتوس یا آترئوس بازی کنید و هر شخصیت همراهی از فریا، بروک، سیندری، آنگربودا، اینگرید، ثور و ترود را انتخاب کنید. همچنین یک حالت رندر سیاه و سفید وجود دارد که یک پیچ و تاب/فیلتر سینمایی را به God of War Ragnarök می‌آورد، شبیه به حالت سینمای سامورایی Ghost of Tsushima. پست وبلاگ پلی‌استیشن که حالت جدید را اعلام می‌کند می‌افزاید: «حالت جدید را می‌توانید در منوی تنظیمات گرافیک و دوربین پیدا کنید». حالت NG+ همچنین امکان رد شدن از سینما را فراهم می‌کند، در حالی که Nornir Chests اکنون Yggdrasil Dew را برای فعال کردن ارتقاء وضعیت شکستن محدودیت ارائه می‌دهد.

بازی جدید God of War Ragnarök اکنون برای PS4 و PS5 منتشر شده است.

بازیکنان همچنین می‌توانند سپر اسپارتان آسپیس را خریداری کنند که دارای پنجره‌ای محکم‌تر است، یا با ترکیب رنگ‌های زره ​​سطح 9+ خود دست و پنجه نرم کنند. با هر حالت جدید Game+ جدید، هم کریتوس و هم دشمنانش با افزایش سطح سطح قوی‌تر خواهند بود – همه سلاح‌های به‌دست‌آمده اکنون می‌توانند به نسخه‌های «Plus» ارتقا داده شوند و اثرات قوی‌تری داشته باشند. چنین تبدیل‌هایی اکنون یک سکه طلایی برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌توان از آن برای به دست آوردن جذابیت‌های جدید از فروشگاه‌های درون بازی استفاده کرد. برای افراد ناآشنا، افسون‌ها امتیازات ویژه‌ای را به هر مجموعه زرهی اضافه می‌کنند و به شما در نبرد برتری می‌دهند. “Burdens” مجموعه جدیدی در میان آنها است که به شما امکان می دهد امتیازات منفی را برای یک رابطه مازوخیستی در حالت NG+ God of War Ragnarök تجهیز کنید. به عنوان مثال، بار فرار باعث کاهش سرعت کریتوس با فعال کردن یک افکت خودکار وضعیت فراست هنگام جاخالی دادن به چرخش می شود.

خدای جنگ راگناروک شش جایزه را در The Game Awards 2022 به دست آورد، از جمله بهترین روایت و جایزه بهترین اجرا برای کریستوفر قاضی. اخیراً، از میان 14 نامزدی رکوردشکن، 6 جایزه دیگر را در جوایز بازی های بافتا به دست آورد. این بازی همچنین به صورت آزمایشی رایگان سه ساعته برای اعضای اشتراک PS Plus Deluxe/Premium در دسترس است که زمان کافی برای درک آن و تصمیم گیری در مورد خرید آن است. در واقع، تمام پیشرفت ها و تروفی ها به خرید کامل منتقل می شوند.