حالت های کاربری گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A32 5G با باتری عظیم 30000 میلی آمپر ساعتی: گزارش

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A32 5G توسط شرکت کره جنوبی در ژانویه 2021 به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند این شرکت در زمان خود عرضه شد. گوشی هوشمند مقرون به صرفه سری A سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی عرضه شد. با این حال، طبق گزارش‌ها، یکی از کاربران گوشی استاندارد سامسونگ گلکسی A32 5G را با یک باتری فیزیکی عظیم تغییر داده است که شش برابر بیشتر از باتری اصلی که همراه گوشی هوشمند عرضه می‌شود، ظرفیت پشتیبان‌گیری انرژی دارد.

با این حال، این گزارش می افزاید که توجه به این نکته مهم است که روش استفاده شده توسط کاربر Reddit کاملاً ایمن نیست، زیرا می تواند بسیار مستعد آسیب و خطرات آتش سوزی مرتبط با باتری باشد. بنابراین، کاربران باید از انجام چنین فعالیت هایی که می تواند ایمنی خود و دیگران را به خطر بیندازد، خودداری کنند.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

این مد همچنین شامل دو درگاه خروجی USB Type-A، پورت USB Type-C، microUSB و Lightening است که اساساً باتری‌های اضافی را به یک ایستگاه شارژ یا پاوربانک برای شارژ طیف وسیعی از دستگاه‌های دیگر تبدیل می‌کند.

طبق گزارش 9to5Google، یکی از کاربران Reddit که از u/Downtown_Cranberry44 استفاده می‌کند، ادعا می‌کند که گوشی هوشمند Samsung Galaxy A32 5G از سال 2021 را با یک باتری 30000 میلی‌آمپر ساعتی تغییر داده است و باتری اصلی 5000 میلی‌آمپر ساعتی را که همراه با گوشی هوشمند عرضه شده بود، تغییر داده است. با باتری مود شده، ظرفیت باتری گوشی هوشمند کاربر فوق شش برابر بیشتر از باتری اصلی است.

ادعا می شود که باتری اصلی 5000 میلی آمپر ساعتی در خود سامسونگ گلکسی A52 5G با شارژ 100 درصدی یک روز کامل استفاده را ارائه می دهد و اکنون با باتری 30000 میلی آمپر ساعتی، گوشی هوشمند می تواند تقریباً یک یا دو هفته با یک بار شارژ دوام بیاورد. گزارش.

بر اساس گزارش‌ها، کاربر با استفاده از سلول‌های باتری سامسونگ 50e به این موفقیت دست یافته است که می‌توانست هر کدام حدود 5 دلار (تقریباً 400 روپیه) برای کاربر هزینه داشته باشد. وزن تلفن مود شده نیز به دلیل باتری های 50e اضافی که برای رسیدن به ظرفیت باتری 30000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است، به طور قابل توجهی افزایش یافته است، که به وضوح به عنوان یک افزودنی بسیار بزرگ در پشت گوشی هوشمند مود شده سامسونگ Galaxy A32 5G نشان داده می شود. گزارش.