حامی استیبل کوین بایننس دستور توقف صدور توکن را صادر کرد: مدیر عامل بایننس

Paxos گفت که از 21 فوریه صدور BUSD جدید را “بر اساس دستور و همکاری نزدیک با وزارت خدمات مالی نیویورک” متوقف خواهد کرد. در بیانیه آمده است که Paxos به حمایت و بازخرید BUSD از قبل موجود تا “حداقل تا فوریه 2024” ادامه خواهد داد.

ژائو در توییتر نوشت: «اگر BUSD به عنوان یک امنیت توسط دادگاه حکم شود، تأثیرات عمیقی بر چگونگی توسعه (یا عدم توسعه) صنعت کریپتو در حوزه‌های قضایی که به این ترتیب حکم می‌کند، خواهد داشت. او گفت هیچ اطلاعی از این دادخواست ندارد.


استیبل‌کوین بایننس USD (BUSD)، یکی از بزرگ‌ترین ارزهای جهان، توسط شرکت Paxos Trust مستقر در نیویورک صادر و بازخرید می‌شود، که هر دو توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک تنظیم می‌شوند.

SEC همچنین بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

Paxos روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تنظیم‌کننده ارشد مالی نیویورک به Paxos، شرکت پشتیبان استیبل کوین صرافی بزرگ ارز دیجیتال Binance، دستور داده است تا انتشار توکن را متوقف کند.

Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance در یک سری از نظرات توییتری نوشت: “ما از Paxos مطلع شدیم که به آنها دستور داده شده تا تولید BUSD جدید توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) را متوقف کنند.”

NYDFS فوراً به درخواست ارسال نظر خارج از ساعات کاری ایالات متحده پاسخ نداد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع