حلقه صادرکننده USDC پشتیبانی از Apple Pay را به پل رمزنگاری، شکاف پرداخت سنتی اضافه می‌کند

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، طی تماس سه ماهه اول اپل فاش کرده بود که Apple Pay یکی از پرکاربردترین کیف پول‌های دیجیتالی است که با PayPal در ایالات متحده رقابت می‌کند.

با این حال، کوک ادعا کرده است که فضای کریپتو قطعا چیزی است که این شرکت در حال بررسی و تجزیه و تحلیل است.

بازارهای NFT، بازی‌های کریپتو، صرافی‌ها، کیف پول‌ها و ارائه‌دهندگان حواله بین‌مرزی با این پیوند Circle-Apple Pay می‌توانند به رشد کسب‌وکارشان کمک کنند.

«Apple Pay همچنین روشی امن‌تر و سریع‌تر برای پرداخت با استفاده از مرورگر Safari و در برنامه‌ها است، زیرا مشتریان دیگر نیازی به ایجاد حساب کاربری یا پر کردن فرم‌های طولانی ندارند. Circle در یک پست وبلاگ رسمی گفت: Apple Pay و راه‌حل پرداخت‌های Circle این امکان را برای کسب‌وکارهای کریپتو بومی فراهم می‌کند که پرداخت‌هایی را از مشتریانی که اصلاً از رمزنگاری استفاده نمی‌کنند بپذیرند.

در حالی که اپل به طور فعال گامی برای مشارکت در بخش نسبتاً ناپایدار کریپتو برنمی‌دارد، سایر بازیگران ارزهای دیجیتال در تلاش هستند تا در فعالیت‌های خود به سازنده آیفون کمک کنند. در یک توسعه جدید، Circle، خالق USD Coin، پشتیبانی از Apple Pay را اضافه کرده است. هدف از این ادغام، پر کردن شکاف بین سیستم‌های پرداخت سنتی و کریپتو است. این مرحله افراد را قادر می‌سازد تا از طریق Apple Pay در صرافی‌های دلخواه خود، رمزارز بخرند.

غیرقابل انکار، این پشتیبانی چندین کاربر Apple Pay را برای آزمایش ارزهای دیجیتال باز می کند.

Circle معتقد است که این ادغام با Apple Pay یک محور اساسی برای پرداخت‌های دیجیتال در تنظیمات خرده‌فروشی، با پشتیبانی از ارزهای دیجیتال، خواهد بود.

در سپتامبر 2019، جنیفر بیلی، معاون اپل پی فاش کرد که سازنده آیفون به فضای رمزنگاری توجه دارد و ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی هایی با “پتانسیل طولانی مدت جالب” می بیند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع در حال حاضر، Apple Pay از تراکنش های ارز دیجیتال پشتیبانی نمی کند. آیفون‌ها و سایر محصولات اپل برای سود ارز دیجیتال فروخته نمی‌شوند و اپل اپ استور نیز در برابر پشتیبانی از برنامه‌های رمزنگاری مقاوم است.

این وبلاگ افزود: «Apple Pay via Circle پرداخت آنلاین و در برنامه‌ها را برای مشتریان شما با استفاده از iPhone، Apple Watch، iPad و سایر دستگاه‌های پشتیبانی‌شده آسان می‌کند.»