خدمات 5G Jio True در گوالیور، جبالپور، لودیانا، سیلیگوری راه اندازی شد

این اولین و تنها اپراتور است که خدمات 5G را در Gwalior، Jabalpur و Ludhiana راه اندازی می کند.

“این راه اندازی پوشش Jio True 5G را در مادهیا پرادش تقویت می کند، نزدیک به رونمایی از رویدادهای آرزویی مانند Pravasi Bharatiya Divas و Invest MP – Global Investor Summit در Indore. با راه اندازی، Reliance Jio اکنون به اولین و تنها اپراتور MP تبدیل شده است. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که خدمات 5G را در تمام شهرهای بزرگ برجسته MP، از جمله پایتخت، بوپال و ایندور راه اندازی می کند.

در حال حاضر، Jio دسترسی نامحدود به داده های 5G را برای مشتریان منتخب در شهری که خدمات 5G خود را در آنجا عرضه کرده است، ارائه می دهد.

Reliance Jio خدمات 5G را در Gwalior، Jabalpur، Ludhiana و Siliguri راه اندازی کرده است و تعداد کل شهرها را به 72 رسانده است. Jio اعلام کرده است که قصد دارد خدمات “True 5G” خود را تا پایان دسامبر 2023 در هر شهر، تالوک هند، راه اندازی کند.

در بیانیه آمده است: «راه اندازی Jio True 5G مجدداً تعهد Jio را تأیید می کند و پشتیبانی فناوری پیشرفته را برای هفدهمین نسخه آتی Pravasi Bharatiya Divas and Invest MP — اجلاس جهانی سرمایه گذاران جهانی که در ژانویه 2023 در ایندور برگزار می شود، ارائه می دهد.

در همین حال، روز پنجشنبه، شرکت مخابراتی خدمات 5G خود را در اودیشا – که با Bhubaneswar و Cuttack شروع شد – با حضور وزیر ارتباطات Ashwini Vaishnaw و وزیر آموزش اتحادیه و توسعه مهارت و کارآفرینی Dharmendra Pradhan ارائه کرد. Reliance Jio در بیانیه‌ای گفت: «شهر معبد Bhubaneswar و شهر نقره‌ای Cuttack اولین شهرهایی خواهند بود که از امروز خدمات Jio True 5G را دریافت می‌کنند. این راه اندازی در زمانی انجام شد که شهر برای میزبانی جام جهانی هاکی مردان FIH در اواخر این ماه آماده می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع