خرید بایننس Voyager Digital ممکن است توسط بررسی ایالات متحده به تعویق بیفتد

وویجر ابتدا قصد داشت دارایی‌های خود را به FTX Trading بفروشد، اما این معامله زمانی که FTX در ماه نوامبر ورشکست شد، در میان دیوانگی از برداشت‌های مشتریان و اتهامات کلاهبرداری که منجر به دستگیری موسس سام بنکمن-فرید شد، از بین رفت.

بر اساس تشکیلات دادگاه ورشکستگی روز جمعه، خرید 1 میلیارد دلاری (تقریباً 8275 کرور روپیه) بایننس وام دهنده ورشکسته رمزنگاری Voyager Digital ممکن است توسط بررسی امنیت ملی ایالات متحده به تعویق بیفتد یا مسدود شود.

CFIUS در پرونده قضایی خود به هیچ گونه نگرانی امنیتی خاصی که توسط خرید وویجر ایجاد شده بود اشاره نکرد، اما گفت که دادگاه های ورشکستگی گاهی اوقات تصمیم می گیرند که نگرانی های امنیت ملی می تواند مانع از شرکت در مناقصه برای دارایی های در حال ورشکستگی شود.

CFIUS به طور فزاینده ای توسط واشنگتن به عنوان ابزاری برای جلوگیری از سرمایه گذاری چین در ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

اما کمیته سرمایه گذاری خارجی ایالات متحده در ایالات متحده (CFIUS)، یک نهاد بین سازمانی که سرمایه گذاری های خارجی در شرکت های آمریکایی را برای خطرات امنیت ملی بررسی می کند، روز جمعه گفت که بررسی آن “می تواند بر توانایی طرفین برای تکمیل معاملات و زمان بندی تاثیر بگذارد. تکمیل یا شرایط مربوطه.”

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

Binance.US وابسته صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده قصد دارد پلتفرم وام‌دهی رمزنگاری وویجر را با پیشنهادی شامل 20 میلیون دلار (تقریبا 165 کرور روپیه) نقد و دارایی‌های رمزنگاری که برای بازپرداخت مشتریان وویجر استفاده می‌شود، خریداری کند.

بایننس متعلق به Changpeng Zhao چینی الاصل و مستقر در سنگاپور است و دفتر مرکزی دائمی ندارد. این شرکت توسط دادستان های ایالات متحده مورد تحقیقات پولشویی قرار گرفته است. Binance.US، مستقر در پالو آلتو، کالیفرنیا، گفته است که صرافی آمریکایی جداگانه آن “کاملا مستقل” از پلتفرم اصلی Binance است.

وکلای Voyager و Binance.US بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر در روز جمعه پاسخ ندادند.

وویجر در ماه جولای، ماه‌ها پس از سقوط توکن‌های رمزنگاری بزرگ TerraUSD و Luna که موجی از شوک را در صنعت دارایی‌های دیجیتال ایجاد کرد، اعلام ورشکستگی کرد.