خط زمانی راه اندازی Vivo V27 4G هند فاش شد: مشخصات، ویژگی های مورد انتظار

علاوه بر این، جزئیات دوربین لو رفته حاکی از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی در پشت است. برای تماس‌های ویدیویی و سلفی‌ها، می‌توان یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. از دیگر جزئیات فاش شده می توان به پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی و استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب اشاره کرد. اندازه این گوشی 164×76.2×8 میلی متر و وزن آن 190 گرم است.

قابل ذکر است که هیچ یک از این جزئیات هنوز توسط شرکت تایید نشده است. با این حال، این گزارش می افزاید که این شرکت به زودی عرضه Vivo V27 4G را اعلام خواهد کرد.

اوایل سال جاری، Vivo گوشی Vivo V27 5G را در کنار Vivo V27 Pro در هند عرضه کرد. این گوشی هوشمند FunTouch OS 13 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می کند. صفحه نمایش 6.78 اینچی Full HD+ (1080×2400 پیکسل) AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز دارد. این گوشی 5G از یک SoC مدیاتک Dimensity 7200 5G پشتیبانی می کند.

از نظر مشخصات، گفته می شود که Vivo V27 4G دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی IPS LCD Full HD + با حداکثر روشنایی 600 نیت است. این گوشی می‌تواند از یک پردازنده MediaTek Helio G85 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند.

طبق گزارش‌ها، ویوو در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن یک عضو جدید به سری Vivo V27 خود است که اوایل سال جاری عرضه شد. طبق گزارش ها، این شرکت به زودی از Vivo V27 4G در هند رونمایی خواهد کرد. مشخصات و سایر جزئیات این گوشی هوشمند اخیراً در اینترنت منتشر شده است. ظاهراً این گوشی در سه رنگ سبز، بورگوندی و مشکی عرضه می‌شود و می‌تواند از دوربین دوگانه پشتی همراه با فلاش LED استفاده کند. با این حال، این شرکت هنوز چیزی در مورد Vivo V27 4G اعلام نکرده است.

طبق گزارش 91Mobiles، به نقل از Tipster Ishan Agarwal (Twitter @@ishanagarwal24)، Vivo V27 4G ادعایی می‌تواند اواخر این ماه در هند عرضه شود. این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز، بورگوندی و مشکی عرضه خواهد شد. طراحی و مشخصات آن نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. ظاهراً این گوشی دارای یک دوربین دوگانه پشتی است که در دو ماژول دوربین دایره‌ای و یک فلاش LED در پنل پشتی قرار دارد. در قسمت جلویی، می‌تواند با یک نمایشگر بریدگی قطره‌ای همراه با یک چانه بزرگ در زیر صفحه نمایش همراه باشد.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع