داده‌های Snap کارکنان به دنبال نقض داده‌ها در Document Firm Elevate در معرض دید قرار گرفت: همه جزئیات

بر اساس سندی که رویترز در روز پنجشنبه بررسی کرد، اپلیکیشن پیام‌رسان زودگذر اسنپ داده‌های کارمندان خود را با نقض یک شرکت تجزیه و تحلیل اسناد شخص ثالث در معرض دید قرار داد.

سخنگوی Elevete از اظهار نظر خودداری کرد.

ماه گذشته، این شرکت ماه‌ها پس از اعلام این ویژگی در ماه جولای، اسنپ‌چت را برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه کرد. در ابتدا برای مشترکین پولی در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا عرضه شد و شامل ویژگی‌های پیام‌رسانی مانند واکنش‌های چت و پاسخ به چت، همراه با لنزها است.

در این نامه آمده است که اسنپ در حال پایان دادن به روابط خود با Elevate است که به شرکت های حقوقی نیز خدمات ارائه می دهد.

سخنگوی اسنپ تنها تایید کرد که یک فروشنده خارجی نامشخص با نقض داده مواجه شده است که “اطلاعات شخصی برخی از اعضای فعلی و سابق تیم ما را فاش می کند” و افزود که هیچ کاربر اسنپ چت تحت تأثیر قرار نگرفته است.

رویترز بلافاصله قادر به تعیین اینکه چه کسی نامه را دریافت کرده یا چه تعداد از کارمندان یا کارمندان سابق ممکن است تحت تأثیر این نقض قرار گرفته باشند، نبود.

اسنپ ​​گفت که به افراد آسیب دیده اطلاع داده است و در آینده از فروشنده برای خدمات مشابه استفاده نخواهد کرد.

اسنپ ​​گفت که شرکت تجزیه و تحلیل اسناد Elevete به آن گفته است که طبق نامه ای در 13 سپتامبر به یکی از کارمندان سابق، یک شخص غیرمجاز در مارس 2022 به برخی از سیستم های رایانه ای Elevete دسترسی داشته است. به آن کارمند گفته شد که نام، آدرس، سابقه استخدام و اطلاعات غرامت ممکن است در میان پرونده‌های آسیب دیده باشد.

پیش از این، اسنپ چت یک ویژگی دوربین دوگانه را معرفی کرد تا به کاربران اسنپ چت اجازه دهد تا دو منظر را به طور همزمان ثبت کنند. کاربرانی که در نسخه‌های اخیر این برنامه در گوشی‌های iOS و Android اجرا می‌کنند، می‌توانند همزمان از هر دو دوربین جلو و پشت برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنند. به گفته این شرکت، این دارای چهار طرح بندی است و کاربران اسنپ چت می توانند از ابزارهای خلاقانه مانند موسیقی، برچسب ها و لنزها برای تولید محتوا استفاده کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع