دادگاه استیناف ایالات متحده، فناوری بزرگ را از تنظیم سخنرانی آنلاین منع می کند: گزارش

همانطور که قبلا ذکر شد، گفته می شود که این یک شکست برای گروه های صنعت فناوری است که استدلال می کنند این اقدام پلتفرم ها را به سنگرهای محتوای خطرناک تبدیل می کند.

برای یادآوری، چند گروه فناوری مانند NetChoice و انجمن صنایع کامپیوتر و ارتباطات، که فیسبوک، توییتر و یوتیوب آلفابت متا پلتفرم‌ها را به‌عنوان اعضای خود به حساب می‌آورند، قانون را به چالش کشیده‌اند و در حکم اخیر خود را با شکست مواجه کرده‌اند.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

این قانون توسط مجلس قانونگذاری تگزاس به رهبری جمهوری خواهان تصویب شد و توسط فرماندار جمهوری خواه این ایالت امضا شد.

بر اساس گزارش اخیر رویترز، یک قانون تگزاس که شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی را از سانسور یا ممنوعیت کاربران بر اساس دیدگاه منع می کند، یک روز پیش توسط دادگاه تجدید نظر ایالات متحده تایید شد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

اوبر می گوید هیچ مدرکی دال بر از دست دادن داده های حساس کاربر در حین هک وجود ندارد: گزارش





منبع

یک قانون تگزاس که شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی را از سانسور کاربران بر اساس دیدگاه منع می کند، یک روز پیش توسط دادگاه تجدید نظر ایالات متحده تایید شد. گفته می شود که این یک شکست برای گروه های صنعت فناوری است که می گویند این اقدام پلتفرم ها را به سنگرهای محتوای خطرناک تبدیل می کند. قانون فعلی تگزاس توسط مجلس قانونگذاری ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان تصویب شد و توسط فرماندار جمهوری خواه آن امضا شد. چند گروه فناوری قانون را به چالش کشیده بودند و در حکم اخیر خود را با ضرر مواجه کرده بودند.