ددپول 3: هیو جکمن برای بازگشت در نقش ولورین با رایان رینولدز تماس گرفت

Deadpool 3 قرار است در 8 نوامبر 2024 منتشر شود]، به عنوان اولین ورودی در فاز 6 MCU. ما در حال حاضر در فاز 4 هستیم که با Black Panther: Wakanda Forever در نوامبر به پایان می رسد.

صحبت کردن با سرگرمی AP اوایل این هفته، جکمن به طور خلاصه در مورد آمادگی خود برای این نقش صحبت کرد و ادعا کرد که شروع به ورزش کردن کرده و رژیم غذایی خود را تغییر داده است. و در حالی که از افشای جزئیات فیلمنامه خودداری می‌کرد، قول یک نسخه «خشمگین‌تر» از ولورین در Deadpool 3 را داد. از نظر فیزیکی، یعنی.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

جکمن پس از 17 سال و 9 فیلم در دنیای سابق مردان ایکس – از جمله فیلم های کوتاه – رسماً از این نقش در سال 2017 بازنشسته شد. لوگان، که مرگ جهش یافته وحشی را تضمین کرد. (دیزنی حقوق Wolverine را پس از تصاحب 21st Century Fox دریافت کرد.) با این حال، یک ددپول غربالگری در سال 2016 او را در مورد بازنشستگی خود زیر سوال برد. من به یک اکران فیلم رفتم ددپول. من 20 دقیقه وارد شده بودم و می گفتم “آه، لعنتی!” تنها چیزی که مدام در ذهنم می دیدم 48 ساعت با نیک نولتی و ادی مورفی بود. بنابراین، مدت زیادی است که در حال دم کردن است. فقط بیشتر طول کشید تا به اینجا برسم.» او به ورایتی گفت.

ماه گذشته، رینولدز یک طرح کوتاه در توییتر منتشر کرد که حضور ولورین در Deadpool 3 را تایید کرد. به عنوان طرفداران، انتظار می‌رود که رینولدز و مارول استودیوز جکمن را دنبال کنند و سعی کنند او را تشویق کنند که چنگال‌های آدامانتیوم را بپوشاند و مجبور به تعامل بین آنها شوند. دو، درست مثل کمیک ها. اما این مصاحبه جدید با ورایتی چیز دیگری را نشان می دهد و به این معناست که جکمن ذهن پشت این تصمیم بوده است.

جکمن با این پیشنهاد در پایان ماه اوت با رینولدز تماس گرفت و همانطور که در بالا ذکر شد، زمان بندی نمی توانست مناسب تر از این باشد. طبق گزارش Variety، رینولدز در آستانه ملاقات با کوین فایگی، رئیس استودیو مارول برای Deadpool 3 بود: رینولدز می‌گوید: «اوه خدای من، من هیجان‌زده هستم. «این مثل هفته خانه قدیمی است. اینکه هر روز با یکی از نزدیکترین دوستانم سر صحنه فیلمبرداری باشم، رویایی است که به حقیقت می پیوندد. اما انجام این کار با این دو شخصیت نمادین در کنار هم، فراتر از وحشی‌ترین رویاهای ما است.»

بازگشت جکمن به فرنچایز همچنین ناهماهنگی هایی در جدول زمانی ایجاد می کند که این دو، به نوعی، پس از اعلام در یک ویدیوی شوخی به آن پرداختند. “لوگان رینولدز توضیح می دهد که در سال 2029 اتفاق می افتد. «یک چیز کاملاً مجزا. لوگان درگذشت لوگان. دست زدن به آن.» با این حال، قبل از اینکه این زوج بتوانند هر نقطه طرح اصلی Deadpool 3 را به اشتراک بگذارند، آهنگ 1984 Wham با نام “Wake Me Up Before You Go-Go” در طول مکالمه پخش می شود.

هیو جکمن در واقع مسئول بازگشت او به عنوان ولورین در فیلم آینده ددپول 3 بود – بخشی از دنیای سینمایی مارول برخلاف دو فیلم اول. در پروفایل Variety، لوگان این بازیگر درباره تصمیم خود برای بازگشت به عنوان جهش یافته حیوانی و پنجه‌دار از کمیک‌های مارول برای سومین فیلم ددپول صحبت کرد. جکمن با اشاره به رایان رینولدز که برای همکاری درخواست کرده بود، گفت: «فکر می‌کنم، در واقع، او تسلیم شده بود. “من فکر می کنم این یک شوک بزرگ برای او بود. یک مکث عظیم وجود داشت و سپس او گفت: “من نمی توانم زمان این اتفاق را باور کنم.”

شاون لوی (پروژه آدام، مرد آزاد) به کارگردانی Deadpool 3 پیوسته است. لوی تجربه کار با جکمن را از طریق Real Steel در سال 2011 دارد.