دنباله Cyberpunk 2077 با نام رمز Orion توسط CD Projekt Red معرفی شد

کیسینسکی با یادآوری تجدید حیات تازه‌ای که بازی در ماه گذشته از آن لذت می‌برد، گفت: «با افتخار می‌گویم که Cyberpunk 2077 اخیراً 20 میلیون نسخه فروخته است. CD Projekt Red قبلاً تأیید کرده بود که RPG اکشن Blade Runner آن‌ها شاهد افزایش شدید ترافیک بوده و از اواسط سپتامبر روزانه یک میلیون بازیکن را جذب می‌کند. این موفقیت را می توان تا حدی به انتشار انیمیشن نتفلیکس Cyberpunk Edgerunners نسبت داد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. وی افزود: با این کار، ما مجموعا بیش از 85 میلیون نسخه از چهار بازی پرچمدار خود را فروخته ایم.

Cyberpunk 2077 همچنین اولین DLC داستانی مهم خود را دارد که در سال 2023 عرضه می شود، که در آن کیانو ریوز در نقش جانی سیلورهند مجدداً بازی می کند، زیرا ما با “ایالات متحده جدید آمریکا” وفاداری می کنیم. این نسخه با عنوان “Phantom Liberty” برای PC، PS5 و Xbox Series S/X عرضه خواهد شد. این استودیو تایید کرد که کنسول نسل آخر را عرضه نخواهد کرد.

در حال حاضر، هیچ پنجره‌ای برای انتشار دنباله Cyberpunk 2077 Orion وجود ندارد. توسعه پروژه بسیار دیرتر در جدول زمانی انجام می شود، زیرا CD Projekt Red تمرکز خود را به سه بازی جدید The Witcher تغییر می دهد. Cyberpunk 2077 هم اکنون برای PC، PS5، PS4، Xbox Series S/X و Xbox One منتشر شده است.

برای تقویت توسعه دنباله Cyberpunk 2077، CD Projekt Red با یک استودیوی جدید در بوستون، ماساچوست، ایالات متحده گسترش می یابد. این شرکت در همکاری با تیم فعلی مستقر در ونکوور، یک بخش در آمریکای شمالی ایجاد خواهد کرد که مسئولیت رهبری کار بر روی Orion را بر عهده خواهد داشت. در حالی که استودیو از جزئیات مطلع است، همکاری طولانی مدت با Epic Games را تایید کرد و عناوین آینده با استفاده از موتور Unreal Engine ساخته خواهند شد. توسعه‌دهندگان قبلاً اعلام کرده بودند که در اوایل سال جاری برای The Witcher 4 بر Unreal Engine 5 تکیه خواهند کرد.

ساخت دنباله Cyberpunk 2077 تایید شد. در جریان به‌روزرسانی استراتژی گروهی خود که اواخر چهارشنبه برگزار شد، CD Projekt Red مجموعه‌ای از پروژه‌های جدید در دست انتشار را اعلام کرد که شامل دنباله‌ای برای بازی نقش‌آفرینی آینده‌نگر ۲۰۲۰ می‌شد. این پروژه که با نام رمز Orion شناخته می‌شود، قرار است تا «فرانچایز Cyberpunk را به پیش برد و به بهره‌برداری از پتانسیل این جهان آینده تاریک ادامه دهد». به گفته آدام کیسینسکی، رئیس و مدیر عامل CD Projekt Red، توسعه هنوز در مراحل اولیه است و نیاز به رشد بیشتر تیم دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

علاوه بر این، CD Projekt Red برنامه هایی برای ایجاد یک IP متمایز دارد. با اسم رمز “هادر” کار مفهومی در مراحل اولیه در سال 2021 آغاز شد و برای اولین بار، این پروژه 100 درصد داخلی توسعه خواهد یافت. میشال نواکوفسکی، عضو هیئت مدیره، دوباره تاکید کرد: درک این موضوع مهم است که ما هنوز بازی نمی سازیم. ما در حال کار بر روی پایه و اساس این محیط جدید هستیم.

در اخبار دیگر، Marcin Iwiński، بنیانگذار و مدیرعامل مشترک CD Projekt Red از سمت خود کناره گیری می کند. او در بیانیه ای آماده شده گفت: «تا پایان سال 2022 وظایف خود را به همکارانم در هیئت مدیره واگذار خواهم کرد. ایوینسکی به دنبال پیوستن به هیئت نظارت به عنوان رئیس است و خود را از یک نقش غیر اجرایی معاف می کند، اما به او اجازه می دهد “فعال و متعهد باقی بماند” و از هیئت مدیره حمایت کند.