دوره آوریل تا ژوئیه برای مقررات جهانی رمزنگاری بسیار مهم است، نکاتی از Nirmala Sitharaman

وزیر دارایی هند خاطرنشان کرد: «گام به گام روی کریپتو، کار به اندازه کافی در حال انجام است.

دولت های جهان همچنین به دنبال این هستند که اطمینان حاصل کنند که استفاده از رمزارز، قدرت های مالی در حال حاضر در اختیار بانک های مرکزی را تهدید نمی کند.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

هند، تحت ریاست جاری G20، در حال پیشروی فرآیند تدوین قوانین رمزنگاری است که به طور یکسان در سطح بین‌المللی کار می‌کند و این بخش را در برابر جنایات و سوء استفاده ایمن‌تر می‌کند. در یک تحول جدید، وزیر دارایی هند، Nirmala Sitharaman فاش کرده است که دوره سه ماهه بین آوریل و جولای برای ارائه تعریفی ملموس به تلاش قوانین جهانی ارزهای دیجیتال بسیار مهم خواهد بود. بانک جهانی و همچنین صندوق بین المللی پول (IMF) نیز در کنار هند و سایر اعضای کشورهای گروه 20 برای بررسی این قوانین توسعه نیافته همکاری دارند.

هند در حال حاضر با اعضای گروه 20 برای ایجاد یک طرح دقیق برای کمک به رشد بخش کار می کند. مطالعات دقیق در مورد استخراج ارز دیجیتال، تراکنش ها و سایر فعالیت ها در حال انجام است.

صندوق بین‌المللی پول با مشورت هند روی مقاله‌ای کار می‌کند که بر جنبه‌های سیاست پولی و رویکرد سیاست‌گذاری به دارایی‌های رمزنگاری متمرکز خواهد بود. بانک جهانی در پایان نامه خود پیشنهادات و نگرانی های خود را در مورد بخش کریپتو ارائه کرده است.

ویدئویی از Sitharaman که جزئیات بیشتری را در مورد سیاست‌گذاری در حال انجام ارز دیجیتال به اشتراک می‌گذارد، در توییتر دست به دست می‌شود.

Sitharaman، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه، 7 آوریل، گفت که صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در جریان نشست بهاری خود که اواخر این ماه در واشنگتن دی سی، ایالات متحده برگزار می‌شود، بحث‌های پیرامون کریپتو را آغاز خواهند کرد.