دولت به شرکت های بازی آنلاین دستور می دهد در صورت ادعای بازیکنان برنده خود، مالیات را از منبع کسر کنند.

این هیئت هفته‌ها درباره نحوه مالیات شرکت‌های بازی آنلاین و اینکه آیا مالیات فدرال باید فقط بر سود شرکت‌ها یا بر ارزش کل پول جمع‌آوری‌شده از شرکت‌کنندگان اعمال شود، بحث کرد.

اگر مبلغ کمتر از روپیه باشد، شرکت‌های بازی آنلاین ملزم به کسر مالیات بر برنده‌هایی که توسط بازیکن برداشت می‌شود، نخواهند بود. 100 (1.22 دلار) در ماه.

این آژانس گفت، با این حال، اگر پاداش ها یا مشوق ها مطالبه یا برداشت نشوند، مشمول مالیات نمی شوند.

برنده خالص یک بازیکن در سیستم عامل های بازی آنلاین در حال حاضر 30 درصد مالیات می شود.

در دسامبر 2022، گزارش شد که هیئتی از وزرای دارایی ایالتی هنوز گزارش خود را در مورد مالیات بر بخش پررونق بازی های آنلاین ارائه نکرده اند که برای تصمیم گیری نهایی در مورد نحوه اعمال عوارض بسیار مهم است.

بازی‌های آنلاین با پول واقعی در کشور بسیار محبوب شده‌اند و سرمایه‌گذاران خارجی مانند Tiger Global و Sequoia Capital را بر آن داشته تا از استارت‌آپ‌های بازی محلی Dream11 و Mobile Premier League که برای بازی‌های فانتزی کریکت محبوب هستند، حمایت کنند.

طبق دستورالعمل‌های صادر شده توسط هیئت مرکزی مالیات‌های مستقیم، شرکت‌های بازی آنلاین ملزم به کسر مالیات در مبدا هستند، اگر بازیکنان برنده خالص خود، از جمله پاداش یا مشوق‌ها را ادعا کنند.

در آن زمان، مقامات گفتند بعید است که این هیئت در ماه دسامبر به اجماع برسد.

سود خالص با کم کردن مبلغ برداشت شده توسط مشتری از مجموع سپرده های موجود در حساب و مانده افتتاحیه در ابتدای سال محاسبه می شود.

© تامسون رویترز 2023


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع