دولت قصد دارد 3100 سند کرور را قبل از راه اندازی فاز 3 پروژه دادگاه های الکترونیک دیجیتالی کند.

فاز سوم پروژه دادگاه‌های الکترونیکی، سیستم قضایی را پیش‌بینی می‌کند که با توجه به جزئیات موجود در حوزه عمومی، برای هر فردی که به دنبال عدالت است، یا بخشی از اجرای عدالت است، در دسترس‌تر، کارآمدتر و عادلانه‌تر باشد.

منابع روز سه شنبه گفتند که دولت قصد دارد بیش از 3100 کرور سند را به عنوان بخشی از فاز سوم پروژه دادگاه های الکترونیکی دیجیتالی کند که احتمالاً به زودی به طور رسمی راه اندازی می شود.

وزارت دادگستری در وزارت حقوق اتحادیه، اجرای فاز سوم این پروژه بلندپروازانه را هماهنگ می کند.

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی، در آخرین سخنرانی خود در مورد بودجه، طرحی که به صورت مرکزی حمایت می شود با جدول زمانی چهار ساله اعلام شد. هزینه مالی 100 میلیون تومان تعیین شده است. 7210 کرور

فاز سوم به هر طرف دعوی یا وکیلی امکان می‌دهد تا از هر کجا و در هر زمان بدون مراجعه به چندین پنجره در محل دادگاه خاص، پرونده تشکیل دهد.

همچنین طرحی برای راه‌اندازی تأسیسات انرژی خورشیدی برای اطمینان از در دسترس بودن یکپارچه زیرساخت‌های ارتباطات اطلاعاتی (ICT) با هزینه روپیه روی میز است. 229.50 کرور در مجموع 1530 تاسیسات خورشیدی به عنوان بخشی از این پروژه نصب خواهد شد.

زیرساختی را برای سیستم قضایی پیش بینی می کند که به طور بومی دیجیتال است.

این منابع گفتند که 3108 سند کرور، از جمله سوابق میراث و پرونده های معلق، با هزینه روپیه دیجیتالی می شود. 2038.40 کرور در فاز سوم.

همچنین قصد دارد یک سیستم مبتنی بر فناوری ایجاد کند که در آن فرآیندهای اداری مانند جمع‌آوری انواع هزینه‌ها و برنامه‌های کاربردی ساده‌سازی شود.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع