دیده بان بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در بیش از 25000 دلار باقی می ماند، بیشترین ضرر ارزهای دیجیتال ثبت شده است.

به عنوان مثال، Gensyn، شرکتی که منابع محاسباتی مبتنی بر بلاک چین را برای پلتفرم‌های هوش مصنوعی (AI) فراهم می‌کند، 43 میلیون دلار (تقریباً 354 کرور) در دور سرمایه‌گذاری سری A به رهبری a16z جمع‌آوری کرده است.


اپل اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را با نام Apple Vision Pro در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود به همراه مدل های جدید مک و به روز رسانی های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
اینها عبارتند از تتر، بایننس کوین، دوج کوین، سولانا، لایت کوین، پولکادوت و بایننس دلار.

داده های CoinMarketCap نشان داد که ارزش بخش کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.09 درصد کاهش یافت و به 1.05 تریلیون دلار (تقریباً 8640520 کرور) رسید.

مجموعه‌ای از آلت‌کوین‌ها کاهشی را در حرکت بازار ثبت کردند که تحت تأثیر زیان دو ارز دیجیتال برتر قرار گرفت.

شاخص ترس و طمع کریپتو از دیروز با امتیاز 47 جایگاه خود را در منطقه خنثی حفظ کرده است. این را می توان به شکایت های جاری توسط SEC علیه Binance و Coinbase نسبت داد که منجر به خروج گسترده سپرده ها در این صرافی ها شده است.

«در میان چالش‌های نظارتی و مسائل نقدینگی در بازار، BTC و ETH انعطاف‌پذیری قوی نشان داده‌اند. تسلط BTC برای اولین بار از آوریل 2021 به مرز 50 درصد نزدیک می شود. این در پس زمینه فشار فروش در آلت کوین ها اتفاق می افتد، به ویژه مواردی که در شکایت SEC از جمله SOL، ADA و MATIC ذکر شده است. CoinSwitch Ventures، به Gadgets 360 گفت.

Leo، Cosmos، Stellar، Bitcoin Cash و Cronos نیز توانستند سود خود را در نمودارهای قیمت ارزهای دیجیتال حفظ کنند.

قیمت معاملاتی بیت کوین در روز دوشنبه، 12 ژوئن، بر روی علامت 25,765 دلار (تقریباً 21 میلیون روپیه) در نوسان بود و برای دومین هفته این ماه به روند زیان ده خود ادامه داد. در 24 ساعت گذشته، BTC قبل از رسیدن به ارزش معاملاتی فعلی خود در صرافی های ملی و بین المللی، 0.06 درصد زیان جزئی را متحمل شد. بین جمعه و دوشنبه، بیت کوین 650 دلار (تقریباً 53600 روپیه) کاهش یافته است. با این حال، بازار کلی کریپتو در آخر هفته شاهد فشار فروش سریع بود.

بیت کوین پیچیده، آوالانچ، شیبا اینو، چین لینک و یونی‌سوآپ نیز روز دوشنبه زیان‌هایی را ثبت کردند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

راجاگوپال منون، معاون وزیرX، به گجت 360 گفت: «مشکلات نقدینگی با خروج سرمایه‌گذاران نهادی، به‌ویژه بازارسازان ایالات متحده به دلیل بررسی‌های SEC، بدتر شده است.

در اخبار دیگر، فعالیت سازنده و متعاقب آن تامین مالی در پروژه های مرتبط با بلاک چین ادامه دارد.

اتر پشت بیت کوین در سمت زیان ده نمودار قیمت ارزهای دیجیتال Gadgets 360 قرار داشت. اتر پس از ثبت کاهش 1.04 درصدی، در حال حاضر با قیمت 1729 دلار (تقریباً 1.42 میلیون روپیه) معامله می شود.

در این میان ریپل، کاردانو، ترون و پولیگون موفق به ثبت سودهای اندکی شدند.