دیده بان بازار کریپتو: بیت کوین سودهای جزئی درو می کند. اتر، اکثر استیبل کوین ها ضرر می بینند

به غیر از ترون، همه ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار یا در حال معامله در بازار سبز هستند یا در 24 ساعت گذشته هیچ اقدام قیمتی نشان نداده‌اند. با وجود یک مهلت کوتاه در بازار، به نظر می رسد هنوز هم هیجانی است.»

شاخص ترس و طمع کریپتو با امتیاز 47 دوباره وارد منطقه خنثی شد و یک جهش جدید شش امتیازی را ثبت کرد. با وجود رکود مداوم در صنعت، تحولات در دنیای کریپتو نیز به رشد خود ادامه می دهد. به عنوان مثال، Taxnodes، یک پلت فرم محاسباتی مالیات رمزنگاری، 1.6 میلیون دلار (تقریباً 13 کرور) را در دور اولیه تأمین مالی تضمین کرده است. Rahul Pagidipati از ZebPay و Nischal Shetty از WazirX از جمله سرمایه گذاران Taxnodes هستند.


اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود، Apple Vision Pro، به همراه مدل های جدید مک و به روز رسانی های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

جالب توجه است، ممکوین‌های Dogecoin و Shiba Inu، هر دو موفق شدند در یک وضعیت کند بازار، سودهای کوچک اما قابل توجهی را به دست آورند.

Binance Coin، Tron، Solana، Polygon و Polkadot نیز در کنار بیت کوین Wrapped، Avalanche و Uniswap با کاهش قیمت مواجه شدند.

در همین حال، استیبل کوین‌های تتر، بایننس دلار و کوین دلار آمریکا ضرر کردند.

طبق ردیاب قیمت کریپتو توسط Gadgets 360، Cardano، Litecoin، Leo، Cosmos، Chainlink و Monero در کنار بیت کوین و اتریوم سود کسب کردند.

CoinMarketCap نشان داد که ارزش کلی بازار کریپتو در روز گذشته 1.27 درصد افزایش یافت و در 16 ژوئن به 1.04 تریلیون دلار رسید.

نگرانی های قبلی در مورد سیاست های بانک مرکزی ایالات متحده و بررسی های نظارتی باعث کاهش ارزش بیت کوین شده بود. راجاگوپال منون، معاون وزیر ایکس به گجتز 360 گفت، با این حال، اعلام بلک راک iShares علیرغم رد قبلی توسط SEC، خوش‌بینی را برای ETF BTC ایجاد کرده است.

بیت کوین در روز جمعه، 16 ژوئن، 2.20 درصد سود را ثبت کرد تا با قیمت 25,493 دلار (تقریباً 20 میلیون روپیه) معامله شود. این اولین بار در این هفته است که بیت کوین موفق شد در هر دو صرافی ملی و بین المللی یک افزایش جزئی داشته باشد. گران‌ترین ارز دیجیتال، BTC، در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 480 دلاری (تقریباً 39341 روپیه) بود. قابل توجه است که بازیابی اندک بیت کوین را می توان به دلیل درخواست واحد iShares بلک راک برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در SEC نسبت داد.

اتر با برچسب گذاری پشت بیت کوین، پس از تقریباً چهار روز از دست دادن مارک، در روز جمعه بهبودی اندک نشان داد. اتریوم 0.43 درصد افزایش یافت و به ارزش معاملاتی 1662 دلار (تقریباً 1.3 میلیون روپیه) رسید. این یکی از پایین ترین ارزش های معاملاتی اتر در ماه های اخیر است. در روز گذشته، ETH توانست ارزش خود را به میزان 14 دلار (تقریباً 1147 روپیه) افزایش دهد.