دیده بان بازار کریپتو: بیت کوین و اتر با سود افزایش یافتند، بیشترین سود آلت کوین ها ثبت شد

Memecoins Dogecoin و Shiba Inu نیز با Chainlink، Monero، Uniswap و Stellar سود ثبت کردند.

شاخص ترس و طمع کریپتو دو امتیاز جهش کرده و با امتیاز 56/100 دوباره وارد منطقه حرص و آز شده است.

با این حال، برخی از ارزهای دیجیتال در روز جمعه ضرر کردند. اینها عبارتند از Leo، Cosmos، Ardor، Braintrust، Augur و Circuits of Value.

به نظر می‌رسد تمامی 10 رمزارز برتر بر اساس ارزش بازار در حال تجارت سبز هستند و SOL (+ 16.5 درصد) بیشترین افزایش را داشته است. بازارهای کریپتو در 24 ساعت گذشته حتی در بحبوحه نگرانی‌های تورمی و افزایش نرخ‌های پیشنهادی فدرال رزرو، به سمتی معامله شده‌اند. علاوه بر این، لایحه‌ای در بریتانیا که به رگولاتورها قدرت نظارت بر ارزهای دیجیتال و استیبل‌کوین‌ها را می‌دهد، اکنون پس از دریافت آخرین تأییدیه مورد نیاز از پادشاه چارلز، به قانون تبدیل شده است.»

«احساسات بازار همچنین تحت تأثیر خبر اعلام MicroStrategy مبنی بر خرید 374 میلیون دلار اضافی (تقریباً 3067 کرور) بیت کوین است. بیت کوین در حال حاضر با سطح مقاومت 30750 دلاری (تقریباً 25.2 میلیون روپیه) و سطح حمایت 30420 دلاری (تقریباً 24.9 میلیون روپیه) مواجه است. به همین ترتیب، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، از بیت کوین پیروی کرد و تقریباً دو درصد افزایش نسبت به روز گذشته تجربه کرد.


ارزش بازار ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 2.27 درصد افزایش یافت. طبق CoinMarketCap، ارزش بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.19 تریلیون دلار (تقریباً 97,62,867 کرور) است.

اینها شامل استیبل کوین‌های تتر، دلار کوین، ریپل و بایننس دلار در کنار بایننس کوین، کاردانو و سولانا هستند.

به دنبال افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم، اکثر آلتکوین ها در روز جمعه سود کمی ثبت کردند.

بیت کوین در روز جمعه، 30 ژوئن، سود کوچک 0.83 درصدی را منعکس کرد که ارزش معاملاتی آن را به 30440 دلار (تقریباً 24.9 میلیون روپیه) رساند. ارزش بالاترین ارز دیجیتال 300 دلار (تقریباً 24606 روپیه) افزایش یافت. قیمت بیت کوین به دلیل عملکرد بهتر از حد انتظار تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و کاهش ادعاهای بیکاری، افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. Rajagopal Menon، معاون وزیرX، به Gadgets 360 گفت که اعلام قصد Fidelity Investments برای راه‌اندازی ETF بیت‌کوین، احساسات خوش‌بینانه بازار را تقویت کرده است.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اتر بیت کوین را در سمت سودآوری نمودار قیمت کریپتو در روز جمعه دنبال کرد. ETH، در زمان نگارش این مقاله، پس از متحمل شدن سود 0.84 درصدی، با قیمت 1850 دلار (تقریباً 1.5 میلیون روپیه) معامله می شد.