دیوید فینچر مجدداً تأیید می کند که فصل 3 شکارچی ذهن اتفاق نمی افتد

تولید Mindhunter پر هیجان بود، با خدمه عملاً در سر صحنه (پیتزبورگ، ایالات متحده)، برای تقریباً سه سال – شش تا هفت ماه در یک زمان. فینچر که بالفعل مجری برنامه Mindhunter و کمال گرا است، فیلمنامه اصلی فصل 2 شکارچی ذهن را نیز پرت کرد و از نو شروع کرد و در نتیجه ضرب الاجل را حتی بیشتر از این پیش برد. این یک هفته کاری 90 ساعته است. همه چیز را در زندگی شما جذب می کند. او در مصاحبه‌ای در سال 2020 گفت: وقتی کارم تمام شد، خیلی خسته بودم و گفتم: «نمی‌دانم در حال حاضر برای شکستن فصل سوم در ذهنم هست یا نه». در آن زمان، نتفلیکس به او حق انتخاب کامل را داد منک ابتدا و سپس تصمیم گیری در مورد ادامه قوس. با این حال، فیلمساز این کار را از نظر بودجه دشوار می‌دانست، زیرا Mindhunter در پلتفرم طرفداران زیادی داشت.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

پس از سال ها گمانه زنی، دیوید فینچر مجددا تایید کرد که فصل 3 شکارچی ذهن اتفاق نمی افتد. این فیلمساز نامزد اسکار در صحبت با نشریه فرانسوی LeJournal du Dimanche، هزینه های گران فیلمبرداری آن را مقصر دانست و نتفلیکس تصمیم نهایی را برای توقف سریال گرفت. پس از دو فصل، فینچر شروع به طرح پروژه اشتیاق طولانی مدت خود کرد منک، و قاتل، اشاره کرد که این تصمیم او بود که سریال جنایی روانی را به طور نامحدود متوقف کند. اما آخرین نظرات او نشان می دهد که تعهدات او تنها چیزهایی نبودند که جلوی فصل سوم بالقوه Mindhunter را می گرفت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

من به دو فصل اول بسیار افتخار می کنم. اما این یک نمایش بسیار گران است و از نظر نتفلیکس، ما آنقدر مخاطب جذب نکردیم که چنین سرمایه‌گذاری را توجیه کنیم.» من آنها را سرزنش نمی‌کنم، آنها ریسک کردند تا نمایش را از زمین خارج کنند، به من ابزاری برای انجام این کار دادند. منک روشی که می خواستم انجامش دهم، و آنها به من اجازه دادند که مسیرهای جدیدی را با آن دنبال کنم قاتل. این یک موهبت است که بتوان با افرادی کار کرد که توانایی جسارت را دارند. روزی که خواسته‌هایمان یکی نباشد، باید در مورد جدایی صادق باشیم.»

بر اساس کتاب جنایت واقعی در سال 1995، شکارچی ذهن، واحد علوم رفتاری FBI را در کوانتیکو، ویرجینیا شرح می دهد – زندگی ماموران هولدن فورد (جاناتان گروف) و بیل تنچ (هولت مک کالی) را در کنار روانشناس وندی کار (آنا تورو) ترسیم می کند. همانطور که آنها یک پروژه تحقیقاتی را برای مصاحبه و درک بهتر ذهن قاتلان زنجیره ای آغاز کردند. بیشتر فصل دوم بر روی قتل‌های کودکان آتلانتا در سال‌های 1979-1981 متمرکز بود، و کل سریال شامل عکس‌هایی بود که ظاهر دنیس رادر/ قاتل BTK را آزار می‌داد. با توجه به اینکه فورد و تنچ از طریق سایفرها فعالیت‌های شرورانه‌اش را جلب می‌کنند، انتظار می‌رفت فصل 3 شکارچی ذهن بر روی این شخصیت مرموز تمرکز کند.

در سال 2020، فینچر قراردادی چهار ساله با نتفلیکس برای تولید محتوای انحصاری برای این پلتفرم امضا کرد – به طور رسمی همکاری طولانی مدتی را که قبلاً داشت تمدید کرد. پس از Gone Girl، House of Cards پروژه بزرگ بعدی بود که فینچر انجام داد – به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی در آن خدمت کرد و نتفلیکس را به اولین سریال استریمینگ تبدیل کرد که نامزدی امی تایم را به خود اختصاص داد. این فیلمساز اکنون آماده نمایش فیلم بعدی خود در 10 نوامبر است. قاتلبا بازی مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون به عنوان بازیگر اصلی.