به گفته این روزنامه، توییتر همچنین امیدوار است قراردادهای متعددی را با شرکت های فناوری مانند Amazon.com، Salesforce و IBM در قالب مشارکت های گسترده تر مذاکره کند.
پس از اینکه ماسک توییتر را در اکتبر تصاحب کرد، این شرکت رسانههای اجتماعی با ماهها هرج و مرج از جمله اخراج هزاران کارمند، انتقاد به دلیل تعدیل محتوای ضعیف، و خروج بسیاری از تبلیغکنندگان که نمیخواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، مواجه شد.
رویترز در اوایل این ماه گزارش داد که توییتر قصد دارد بر روی ویدئو، سازنده و مشارکت تجاری تمرکز کند تا تجارت این شرکت رسانه های اجتماعی فراتر از تبلیغات دیجیتال را احیا کند.
فایننشال تایمز (FT) گزارش داد، مدیر اجرایی جدید توییتر، لیندا یاکارینو، در حال کار بر روی مجموعهای از اقدامات برای بازگرداندن تبلیغکنندگانی است که این پلتفرم را تحت مالکیت ایلان ماسک ترک کردهاند، از جمله معرفی یک سرویس تبلیغات ویدیویی، تعقیب افراد مشهور و افزایش تعداد کارکنان. چهار شنبه.
توییتر بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر درباره این گزارش پاسخ نداد.
این روزنامه به نقل از سه نفر از آشنایان با وضعیت گزارش داد که Yaccarino که در 5 ژوئن به عنوان مدیر عامل شروع به کار کرد، در حال برنامه ریزی برای راه اندازی تبلیغات ویدیویی تمام صفحه و صدا است که به کاربرانی که در فید ویدیوی کوتاه جدید توییتر پیمایش می کنند نشان داده می شود.
این گزارش به نقل از یکی از آشنایان با این موضوع گفت که او در حال مذاکره در مورد مشارکت گستردهتری با گوگل متعلق به آلفابت است که شامل تبلیغات و دسترسی به برخی از دادههای توییتر میشود.
© تامسون رویترز 2023