رانندگان در مورد اتوماسیون وسایل نقلیه موتوری سردرگم هستند

او افزود: «این طور ضمنی است که وسیله نقلیه خودش رانده است. این واقعاً خود رانندگی نیست. این در اصل کروز کنترل با عملکرد اضافی است.

مقداری نظارت لازم است

ابولسامید گفت: اگر انسان در یک چیز خوب نیست، آن نظارت بر اتوماسیون است. او گفت: «هر زمان که چیزی در بیشتر مواقع کار می‌کند، انسان‌ها از خود راضی می‌شوند.

او افزود: “ممکن است طراحی سیستم و بازاریابی به این تصورات غلط اضافه شود.”

درک شکاف

علاوه بر این، بیش از نیمی از رانندگان Super Cruise (52%)، دو نفر از پنج راننده Autopilot (42%) و 12% از رانندگان ProPilot به نقشه‌برداران گفتند که با وسایل نقلیه خود به‌عنوان خودروهای کاملاً خودران رفتار می‌کنند.

او به TechNewsWorld گفت: “این نگران کننده است، زیرا ما می دانیم که این سیستم ها امروز برای کمک به راننده هستند.” “راننده هنوز مسئولیت کلی خودرو را بر عهده دارد.”

او گفت: “این سیستم ها خودران نیستند.” “آنها اغلب با شرایطی مواجه می شوند که نیاز به مداخله راننده دارد.”

او به TechNewsWorld گفت: «این به سردرگمی می‌افزاید. این سیستم‌ها بسیار توانمند به نظر می‌رسند – و هستند – اما قابلیت‌های آنها جایگزینی برای یک راننده نیست. به نظر می رسد که این پیام گم شده است.»

“طبیعی است که مردم بخواهند کارهای دیگری انجام دهند تا هوشیار بمانند، اما انجام هر کاری به جز رانندگی به این معنی است که راننده دیگر در رانندگی وسیله نقلیه دخالتی ندارد.”

رانندگان حواس پرت

او ادامه داد: «هرچه این سیستم‌ها توانایی بیشتری داشته باشند، نظارت بر آنها دشوارتر می‌شود، زیرا راننده دیگر از نظر فیزیکی درگیر کارکرد وسیله نقلیه نیست.»

مایک رمزی، معاون و تحلیلگر خودروسازی و تحرک هوشمند گارتنر، موافق است که بازاریابی در انتظارات مصرف کنندگان در مورد سیستم های کمک راننده نقش داشته است. او به TechNewsWorld گفت: «تسلا نام سیستم خود را Autopilot می‌گذارد که به این معنی است که وسیله نقلیه خودش پرواز خواهد کرد.

مولر معتقد بود که رانندگان همیشه باید آماده مداخله باشند و برای نظارت بر این سیستم‌ها آماده باشند، چیزی نیست که انسان در انجام آن خیلی خوب باشد. او گفت: «ما در حفظ هوشیاری برای نظارت و نظارت دائمی بر آنچه این فناوری‌ها انجام می‌دهند خیلی خوب نیستیم.

او هشدار داد: «دانستن محدودیت‌های یک سیستم و راه‌اندازی سیستم‌هایی برای به حداقل رساندن احتمال سوءاستفاده از مشتری، واقعاً حیاتی است.



منبع

او ادامه داد: “هیچ کس متوجه نشده است که چگونه به آن رسیدگی کند.” “ممکن است هر چیزی کمتر از اتوماسیون کامل ایده خوبی نباشد.”

الکساندرا مولر، دانشمند تحقیقاتی IIHS و نویسنده گزارش، مشاهده کرد که نحوه طراحی این سیستم‌ها، مرزهای محکمی برای رفتار راننده قرار نمی‌دهند، بنابراین رانندگان نمی‌دانند چه کاری می‌توانند انجام دهند و چه کاری نمی‌توانند انجام دهند.

او افزود: «برای کل صنعت بسیار مهم است که فرصت‌های یادگیری متعددی را برای پر کردن این شکاف فراهم کند.

IIHS تنها در یافتن شکاف‌ها در درک مصرف‌کننده از قابلیت‌های فناوری کمک راننده نیست. مطالعات انجام شده توسط JD Power، یک شرکت تحقیقاتی، داده و تحلیل مصرف کننده مستقر در تروی، میش، نتایج مشابهی را به همراه داشته است.

این مطالعه که بر اساس یک نظرسنجی از 600 کاربر سیستم سوپر کروز کادیلاک، سیستم نیسان/اینفینیتی پروپایلوت و سیستم خودکار پایلوت تسلا انجام شد، نشان داد که رانندگان در هنگام استفاده از کمک راننده بیشتر به انجام فعالیت‌های غیررانندگی مانند خوردن یا ارسال پیامک می‌پردازند. سیستم های.

دیوید هارکی، رئیس IIHS در بیانیه‌ای گفت: «پیام بزرگ اینجا این است که کاربران اولیه این سیستم‌ها هنوز درک ضعیفی از محدودیت‌های این فناوری دارند.

سام ابوئل سامید، تحلیلگر اصلی e می‌گوید: «تسلا، به دلیل شیوه‌ای که طی سال‌ها Autopilot را به بازار عرضه کرده و ایلان ماسک درباره Autopilot صحبت کرده است، این تصور را ایجاد کرده است که این نوع سیستم‌ها بسیار توانمندتر از آنچه واقعا هستند هستند. – تحرک در Guidehouse Insights، یک شرکت اطلاعاتی بازار در دیترویت.