راه اندازی Tecno Phantom X2 5G در هند تایید شد. شروع پیش رزرو از 2 ژانویه

تکنو فانتوم X2 5G به زودی در هند عرضه خواهد شد. پیش رزرو برای گوشی هوشمند مجهز به MediaTek Dimensity 9000 SoC از 2 ژانویه از طریق آمازون آغاز می شود، در حالی که فروش آن از 9 ژانویه آغاز می شود. Tecno Phantom X2 چند روز پیش در کنار Phantom X2 Pro در امارات رونمایی شد. Tecno Phantom X2 دارای صفحه نمایش نرخ به روز رسانی 120 هرتز است و دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که توسط یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی هدایت می شود. Tecno Phantom X2 توسط یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می شود.

به طور جداگانه، آمازون یک صفحه فرود اختصاصی در وب سایت خود ایجاد کرده است تا از ورود Tecno Phantom X2 به هند خبر دهد. تلفن هوشمند 5G در اوایل ماه جاری در عربستان سعودی با برچسب قیمت 2699 SAR (تقریباً 59200 روپیه) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. این در رنگ‌های Moonlight Silver و Stardust Grey ارائه می‌شود.

مشخصات فنی Tecno Phantom X2 5G

برند چینی گوشی های هوشمند، روز دوشنبه، به اشتراک گذاشته شده است یک تیزر درباره عرضه آتی Tecno Phantom X2 5G در هند در توییتر. پیش رزرو این گوشی هوشمند از 2 ژانویه از طریق آمازون آغاز می شود و فروش آن از 9 ژانویه آغاز می شود. با این حال، تاریخ دقیق عرضه و جزئیات قیمت هند Tecno Phantom X2 5G هنوز فاش نشده است.

مشخصات فنی Tecno Phantom X2 5G در حال حاضر از زمان عرضه جهانی تایید شده است. این دستگاه بر روی HiOS 12 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود و دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED خمیده فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز است. این دستگاه از پردازنده MediaTek Dimensity 9000 SoC به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

برای اپتیک، Tecno Phantom X2 5G دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS)، یک سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی از آن پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع