ربات “Pathooty” طراحی شده توسط دانش آموز 17 ساله کرالا، غذا را سرو می کند، روزنامه ها را تحویل می دهد: جزئیات

دانش آموز گفت Pathooty می تواند هم در حالت خودکار و هم در حالت دستی کار کند. او افزود که همکلاسی او آرجون در ساخت ربات کمک کرد.

شیاد این ربات را به عنوان بخشی از یک پروژه مطالعاتی در مدرسه ساخت و افزود که برای ساخت ربات پاتوتی از یک چهارپایه پلاستیکی، ورق آلومینیومی، آدمک ماده و یک بشقاب سرو استفاده کرده است. به گفته دانشجو، عملکرد ربات توسط یک سنسور اولتراسونیک کنترل می شود. در همین حال، اپلیکیشن موبایل از طریق اپلیکیشنی از موسسه فناوری ماساچوست (MIT) همراه با میکروکنترلر ATMega توسعه یافت.

ربات «Pathooty» قادر به سرو غذا و رساندن روزنامه به اتاق‌های خانه Karayan Thodiyil Rich Mehal در ونگد، کوتوپارامبا در منطقه کنور است.

پدر شیاد گفت که هزینه ساخت این ربات تنها 10000 روپیه بوده است و افراد زیادی برای دیدن ربات به این خانواده مراجعه کرده اند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
او گفت: “پاتوتی به راحتی می تواند وزنه های 5 یا 6 کیلوگرمی را حمل کند. من پس از شناسایی مسیر طراحی شده خاص، نام آن را پاتوتی گذاشتم.”

پاتوتی – روباتی که برای سرو غذا و توزیع روزنامه طراحی شده است – توسط یک دانش آموز 17 ساله کلاس 12 به نام محمد شیاد در کرالا طراحی شده است. دانش آموزی که این ربات را در ونگاد، کوتوپارامبا طراحی کرده است، در حال حاضر در دانشگاه ونگاد EK Nayanar Memorial Govt HSS در رشته علوم کامپیوتر تحصیل می کند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

iQoo Neo 7 برای بسته بندی مدیاتک Dimensity 9000+ SoC قبل از عرضه در 20 اکتبر تایید شد





منبع

به گفته این جوان 17 ساله، این ربات همچنین به مادر شیاد در آشپزخانه کمک می کند و می تواند کارهای روزمره را انجام دهد.