ردمی نوت 12 مجهز به تنظیمات دوربین سه گانه عقب است و امسال می تواند معرفی شود: گزارش




منبع

طبق گزارش دیگری، سری Redmi Note 12 شامل Redmi Note 12، Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro+ خواهد بود. طبق گزارش ها، دو گوشی سری ردمی نوت 12 مجوز دسترسی به شبکه را در چین دریافت کرده اند. این گزارش حاکی از آن است که این دو گوشی هوشمند با کدهای L16 و L16U شناخته می شوند.

طبق گزارش، Redmi Note 12 با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه خواهد شد. گفته می شود این گوشی امسال در چین و در سه ماهه اول سال 2023 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی با یک آداپتور شارژ USB و یک کابل داخل جعبه عرضه خواهد شد. گفته می شود که شارژ کامل را در حدود 20 دقیقه ارائه می دهد.

یادآور می‌شویم که Redmi Note 11 در ماه فوریه در هند با صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر 20:9 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز عرضه شد. این دستگاه دارای پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 680 SoC است که با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

بر اساس گزارش‌ها، ردمی نوت 12 بار دیگر از دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گفته می شود که این گوشی دارای طراحی مستطیلی با لبه های مستقیم است. ظاهراً طراحی آن شبیه به سری فعلی Redmi Note 11 است. این گوشی می‌تواند دارای یک صفحه‌نمایش تخت با بریدگی سوراخ‌دار باشد که انتظار می‌رود دوربین سلفی در آن قرار بگیرد. این گوشی همچنین دارای سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت است.

طبق این گزارش، ردمی نوت 12 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این مطابق با گزارش قبلی با استناد به همان اطلاعات دهنده است. گزارش MyDrivers حاکی از آن است که این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه عقب خواهد بود. به غیر از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، گفته می شود که از یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می برد.

بر اساس گزارش MyDrivers که به نقل از تیترچی Digital Chat Station، Redmi Note 12 طراحی مشابه سری Redmi Note 11 خواهد داشت. گفته می شود که طرحی مستطیلی با لبه های مستقیم حفظ می کند. این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش تخت با لبه های تیز و بریدگی سوراخ دار باشد که انتظار می رود دوربین سلفی را در خود جای دهد.